וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי: ילדי הזרים מסכנים את מדינת היהודים

שר הפנים דבק בהחלטתו לגרש את מהגרי העבודה וילדיהם מישראל. לדבריו, "במציאות שאתה מכניס אלפי עובדים זרים, המדינה היהודית שלנו לא תהיה בסוף"

שר הפנים אלי ישי נגד העובדים הזרים: ישי הבהיר הבוקר (חמישי) כי למרות הלחצים המופעלים עליו, הוא נחוש לגרש את מהגרי העבודה וילידהם, בין השאר בשל האיום שהם מהווים על זהותה היהודית של המדינה. "במציאות שאתה מכניס אלפי עובדים זרים, המדינה היהודית שלנו לא תהיה בסוף", אמר בראיון לגלי צה"ל.

בתשובה לטענה כי מרכז חייהם של ילדי מהגרי העבודה בישראל, היות שנולדו כאן, אמר ישי כי "יהודים עזבו את מרוקו ואת המטעמים שלהם ועלו לארץ ישראל". "אני יודע שאני על תקן האיש הרע", הוסיף, "אבל אני צריך לדאוג בראש ובראשונה לאזרחי ישראל. ברגע שהציבור העובדים הזרים מזהה שמדי כמה שנים מדינת ישראל מכירה במעמדם של הילדים, הם לומדים את השיטה ובעזרת הילדים 'מלבינים' עוד אשרות ואזרחויות גם להוריהם".

מאז הוחלט כי ילדי העובדים הזרים יגורשו מישראל, פועלים ארגוני זכויות אדם וארגונים חברתיים למנוע את הגירוש. כ-50 ארגונים של ניצולי שואה הודיעו אתמול כי הם מצטרפים למאבק למנוע את גירוש הילדים. לדבריהם, אסור לגרש ילד מהמדינה בה הוא חי וגדל, ואולם, בסוף הראיון הבטיח ישי כי "לא יעניק מעמד לאף אחד מהעובדים הזרים".

שלשום נערך דיון בנוגע לעתידם של ילדי העובדים הזרים בפורום הממשלתי המיוחד לאחר שתם מועד דחיית הגירוש. בעוד שפורסם שהפורום החליט לדחות את הגירוש עד לסוף שנת הלימודים, לשכת נתניהו הכחישה כי התקבלה החלטה בסוגייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully