וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגל ישראל התנוסס בוועידה בינ"ל באבו דאבי

מי צריך את טורקיה? נציגים ישראלים השתתפו השבוע בוועידה מנהלית של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיות מתחדשות שהתקיימה בנסיכות המפרץ אבו דאבי

בזמן שיחסי ישראל – טורקיה מידרדרים, התקבלו השבוע נציגי ישראל בנסיכות אבו דאבי במסגרת הוועידה המנהלית של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיות מתחדשות, זאת אף על פי שלישראל אין יחסים דיפלומטים עם איחוד האמירויות.

בוועידה השתתפו כ-150 נציגים מ-70 מדינות, ביניהם גם נציגי ישראל סימונה הלפרין ממשרד החוץ וד''ר אברהם ארביב ממשרד התשתיות.

מדובר במפגש הראשון של הסוכנות שנערך בעיר, מפגש ראשון בו בפעם הראשונה התנוסס דגל ישראל על שולחן הדיונים. אבו דאבי נבחרה לארח את הוועידה לאחר שנבחרה על ידי נציגיהן של 130 מדינות.

שר החוץ של איחוד האמירויות, ד''ר אנואר מוחמד גרגאש, הדגיש בפתח נאום הפתיחה של הוועידה את מחויבות מדינתו להגשמת מטרות הארגון ואת חשיבות שיתוף הפעולה עם כל המדינות החברות.

עוד הוסיף השר, כי המפגש מסמל את "הנחישות העולמית להתכונן לעידן שאחרי הנפט, ואת נכונותה של איחוד האמירויות להוביל את המאמץ לגיוון מקורות האנרגיה". כמקום מושבו הרשמי של הארגון נבחרה העיר מסדר, שעתידה לקום בסמוך לאבו דאבי ולהיות העיר הירוקה הראשונה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully