וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמריקאית ששוחררה מהשבי נחשפת לראשונה

השבועון "פיפל" פרסם תמונה ראשונה של ג'ייסי דוגארד, שחולצה הקיץ לאחר 18 שנים בשבי. בתמונה נראית דוגארד בת ה-29 מחייכת. קרוביה: "באופן מפתיע היא חיה חיים נורמליים"

עיניה הכחולות של ג'ייסי דוגארד בת ה-29 נוצצות על גבי שער השבועון האמריקאי "פיפל" בתמונה שמתפרסמת היום (רביעי). זוהי החשיפה הראשונה של דוגארד, שנחטפה כשהיתה בת 11 וחולצה בסוף אוגוסט האחרון.

"אני כל כך שמחה שחזרתי", אומרת הכותרת בשער השבועון, בו נראית ג'ייסי צעירה לגילה עם שיער כהה יותר ממה שראינו בתמונות ילדות שלה.

לפי "פיפל", שלא ראיין את ג'ייסי אך מביא עדויות של מקורביה, היא חיה בבידוד עם אמא שלה, טרי פרובין, ושתי בנותיה – אנג'ל, 15, וסטארליט, 11. אביהן של הבנות הוא פיל גארידו, שחטף את ג'ייסי והחזיק אותה בשבי בחצר ביתו במשך 18 שנים. חברים אומרים שהיא נהנית לרכוב על סוסים, לבשל ושוקלת לכתוב ספר. "הם גרים חיים נורמליים באופן מפתיע", אמרה ג'ואן קארי, אמה החורגת של טרי פרובין.

בית המשפט בקליפורניה קבע לפני חודש כי הערבות לשחרורו של פיליפ גארידו תעמוד על 30 מיליוני דולרים. אשתו של פיליפ, ננסי מואשמת כי סייעה לו והיא מוחזקת במעצר ללא סידורי ערבות.

דוגארד נחטפה על ידי גארידו בבוקר ה-10 ביוני 1991. היא עזבה את בית משפחתה כדי לעלות בזמן לאוטובוס ההסעות לבית הספר. אביה החורג השקיף מבעד לחלון כמו בכל בוקר, ופתאום ראה מכונית אפורה מדגם סדאן עוצרת. מישהו חטף את ג'ייסי והמכונית נסעה. המשטרה המקומית הגיעה למקום האירוע במהירות ואך היו עדי ראיה, אך הילדה לא נמצאה. בסוף אוגוסט נכנסה דוגארד לתחנת משטרה בקליפורניה והודיעה כי היא הנעדרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully