וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק לאירופה: אל תאמצו את דו"ח גולדסטון

שר הביטחון שוחח עם שורה של שרי חוץ אירופיים לקראת הדיון השבוע באו"ם על הדו"ח נגד ישראל. לדבריו, "הדו"ח שקרי, מעוות ומגמתי. אימוצו עלול להעניק רוח גבית לארגוני הטרור"

קרב בלימה נגד דו"ח גולדסטון: שר הביטחון אהוד ברק שוחח אמש (שלישי) עם שורה של אישים ומדינאים בעולם בנושא דו"ח גולדסטון על מבצע עופרת יצוקה. בין היתר שוחח ברק עם שר החוץ הצרפתי, ברנאר קושניר, שר החוץ הבריטי, דיוויד מיליבנד, שר החוץ הספרדי, מיגל מורטינוס, ושר החוץ הנורווגי, ג'ונס גאר סטור. השיחות התקיימו לקראת הדיון מחר על הדו"ח במועצת זכויות האדם של האו"ם.

במהלך השיחות אמר ברק לבני שיחו, כי "דו"ח גולדסטון הוא דו"ח שקרי, מעוות, מגמתי ומעודד את הטרור. אימוץ הדו"ח עלול להעניק רוח גבית לארגוני טרור ברחבי העולם. המדינות הדמוקרטיות בעולם צריכות להבין, כי אימוץ הדו"ח יפגע קשות ביכולתן להתמודד עם ארגוני טרור וטרור בכללותו". לדברי גורמים מדיניים, ברק "מצא אוזן קשבת בקרב בני שיחו השונים".

ועדת האו"ם לזכויות אדם הודיעה אתמול, כי תחדש את הדיון בממצאי דו"ח גולדסטון ביום חמישי, לאחר שהפלסטינים הצליחו להשיג תמיכה לדיון מיוחד. הישיבה תיפתח ביום חמישי אחר הצהריים, יממה לאחר הדיון שיתקיים גם במועצת הביטחון של האו"ם על ההתנהלות במבצע "עופרת יצוקה" ברצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully