וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקר המדינה: כך חגג ברק על חשבוננו בפריז

לינדנשטראוס יפרסם היום דו"ח לפיו שר הביטחון ורעייתו לנו בסוויטה יוקרתית במיוחד בבית מלון בפריז. אמש נחשף כי נסיעת דליה איציק ל-4 ימים לצרפת עלתה 75 אלף שקלים

מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס יפרסם היום (רביעי) דו"ח מיוחד לפיו שר הביטחון אהוד ברק ורעייתו לנו בסוויטה יוקרתית בבית מלון בפריז, שמחירה ללילה היה גבוה במיוחד. על פי הדו"ח, מערכת הביטחון שלחה לסלון האווירי שהתקיים בחודש יוני 2009, משלחת גדולה שכללה את שר הביטחון רעייתו ופמליה, קבוצה של בעלי תפקידים שונים במערכת הביטחון ועיתונאים.

הוצאות הלינה של המשלחת ובראשם של שר הביטחון ורעייתו היו גבוהות במיוחד. הזמנת בתי המלון נעשתה באיחור שהביא לבחירת מלון יקר ביותר ולהזמנת חדרים שבסופו של דבר לא אוישו.

מבקר המדינה אמר בתגובה לפרסום כי הוא "רואה בחומרה התנהגות לקויה זאת של נבחרי ציבור ושל עובדי ציבור שהביאה להוצאת כספים רבים ללא תשומת לב נדרשת." לדבריו, "אין מקום להוציא סכומים כה גבוהים על בתי מלון וסוויטות מפוארות. בעיקר בתקופה בה המדינה נמצאת במשבר כלכלי ורבים מאזרחיה מתקשים לקיים את עצמם. התנהלות שמצביעה על חוסר רגישות ויש בה כדי להביא לפגיעה ממשית באמון הציבור".

אהוד ברק, הרמת כוסית לפסח במפלגת העבודה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
"אין מקום להוציא סכומים כה גבוהים על בתי מלון וסוויטות מפוארות. בעיקר בתקופה בה המדינה נמצאת במשבר כלכלי /ניר לנדאו, מערכת וואלה!

בתוך כך, אמש חשף ערוץ 2 כי בעת שכיהנה כיו"ר הכנסת ביקרה דליה איציק בפריז – כאשר הנסיעה עלתה למשלם המסים לא פחות מ-75 אלף שקלים. בעבור איציק הוזמן חדר לארבע לילות במלון בפריז, אך לפי התחקיר, איציק לא היתה מרוצה ודרשה לבטל את ההזמנה ולשדרג את שהותה למלון יקר יותר.

איציק מסרה בתגובה לתחקיר כי "משרד החוץ העביר את פרטי הביקור לקצין המנהלה של השגרירות בצרפת והוא זה שבחר על שיקול דעתו את המלון... כאשר הגברת איציק הגיעה התברר כי נעשתה טעות וכי החדר אינו כולל אזור הסבה נפרד מחדר השינה... החדר לא ענה על דרישות שירותי הביטחון ולא ניתן היה לקיים בו פגישות עבודה... חדרי המלון החדש הוזמנו על ידי קצין המנהלה של השגרירות". עוד נכתב בתגובה כי "הצגת ח"כ איציק כמי שביקשה כביכול להשתכן במלון החדש מוטעית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully