וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף בעזה, 3 פלסטינים נפצעו

מטוסי חיל האוויר הפציצו הלילה מנהרות בתגובה לירי הרקטות לעבר ישראל. הפלסטינים דיווחו על פצוע בינוני ושני פצועים קל. צה"ל: "נמשיך להגיב בחומרה על הירי"

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במהלך הלילה (רביעי) שתי מנהרות להברחת אמצעי לחימה בדרום רצועת עזה. זוהו פגיעות מדוייקות במטרות. מצה"ל נמסר כי התקיפה מהווה תגובה לירי הרקטות לעבר שטח ישראל אמש, וכי הצבא ימשיך להגיב בחומרה על כל נסיון להפר את השקט בישובי דרום הארץ.

הפלסטינים דיווחו כי שלושה בני אדם נפצעו בתקיפה בגבול רצועת עזה ומצרים. לדברי שרותי הרפואה הפלסטינים, מצבו של אחד מהפצועים בינוני, ואילו השניים האחרים נפצעו קל.

אמש נורתה לעבר ישראל רקטת הקסאם ונפלה בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אזעקת צבע אדום נשמעה בחלק מהישובים באזור. גם לפני כשבוע התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח במערב הנגב.

בשבועות האחרונים נרשמה עלייה במספר שיגורי רקטות הקסאם ופצצות המרגמה לעבר ישראל. במהלך יום הכיפורים נורו לעבר ישראל פצצות מרגמה ורקטת קסאם, וביום שלישי שעבר התחדש הירי מרצועת עזה כששתי רקטות קסאם התפוצצו בשטחים פתוחים במועצות האזוריות אשכול וחוף אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully