וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם סרקוזי סידר לבן שלו ג'וב ממשלתי?

לז'אן סרקוזי, בנו של נשיא צרפת, עוד אין תואר, אבל הוא כבר מועמד לעמוד בראש סוכנות ממשלתית. הביקורת שנמתחה עליו גרמה לאביו להתלונן: "השליכו אותו לזאבים"

"זרקו את הבן שלי לזאבים", כך אמר היום (שלישי) נשיא צרפת ניקולא סרקוזי בעקבות הביקורת שהוטחה בו על מועמדת בנו לתפקיד רם דרג בפיקוח על אחד מאזורי העסקים הגדולים ביותר בצרפת.

השערוריה פרצה בעקבות מועמדתו של ז'אן סרקוזי, בנו בן ה-23 של נשיא צרפת לתפקיד יו"ר EPED - סוכנות סמי-ממשלתית המפקחת על נושא הנדל"ן וענייני מנהל נוספים במחוז "לה דפנס", אחד מאזורי העסקים הגדולים ביותר בצרפת.

המבקרים טענו כי ז'אן סרקוזי, סטודנט בן 23 באוניברסיטת סורבון ובנו השני של הנשיא מנישואיו הראשונים, אינו מנוסה דיו בכדי לשמש בתפקיד יו"ר הסוכנות השוכנת במתחם עסקים הממוקם מערבית לפריז. "לא משנה מה יהיו הישגיי, הלגיטימיות שלי תמיד תעמוד למבחן", אמר סרקוזי הבן לעיתון "לה פאריסיאן" בתגובה לדברים.

סרקוזי האב, שעד שנבחר לתפקיד הנשיא שימש בעצמו כיו"ר הסוכנות, אמר כי הביקורת על בנו אינה מוצדקת. "זה מעולם לא הוגן כאשר מישהו מושלך לזאבים ללא סיבה מוצדקת", אמר הנשיא. דובר ממשלת צרפת, לוק שאטל, אמר לתחנת טלוויזיה מקומית כי גורמי שמאל מנהלים "מצוד", כדבריו, אחר בנו של הנשיא. השרה להשכלה גבוהה, וואלרי פרסס, אמרה לכלי התקשורת כי סרקוזי הצעיר הוא "המועמד הטבעי לתפקיד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully