וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "החזון של רה"מ - לא לצאת פראייר"

יו"ר האופוזיציה האשימה את נתניהו בגרירת רגליים בתהליך המדיני ובפחד מקבלת החלטות. לדבריה, "מרוב ניסיון לא לצאת פראיירים, ישראל מנודה בעולם. כל יום שעובר היא חוטפת עוד מכה"

ערוץ הכנסת

(באדיבות ערוץ הכנסת)

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני תקפה היום (שני) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו. בפתח מושב החורף של הכנסת פנתה לבני לנתניהו ואמרה לו: "שישה חודשים עברו מאז הקמת הממשלה, והיא הצליחה לשרוד. זה ההישג המרכזי של הממשלה הזאת. ההישג השני הוא שהצלחת לא לעשות דבר וחצי דבר".

"החזון שלך לעם ישראל היה שלא נצא פרייארים. ציונות בהתגלמותה", אמרה לבני בלעג. "הבעיה היא שמרוב ניסיון לא לצאת פרייארים המחיר שישראל משלמת על ההתנהלות שלך הוא כפול ומכופל. לפני שנבחרת ישראל ניהלה משא ומתן עם הפלסטינים ללא שום תנאי מוקדם. היום אם תרים את הראש מפוליטיקת הכיסאות הקטנה, תראה שישראל מנודה. כל יום שעובר היא חוטפת עוד מכה. היום טורקיה. לפני זה בריטניה, אין משא ומתן. ואתה עומד היום ומבקש שמישהו ייכנס איתך למשא ומתן".

"לך לעם ישראל", קראה לבני לנתניהו, "ותאמר לו: 'זוהי שעת ההכרעה. הכרעה בין מדינה יהודית לבין מדינת כל אזרחיה בין הים לירדן. מדינה יהודית תישמר רק דרך של הסדר של שתי מדינות לאום. קדימה בחרה במדינה היהודית מבין האופציות שעומדות בפנינו. גם לי קשה עם המחיר של ההכרעה הזאת, אבל המחיר של כל חלופה אחרת גרועה הרבה יותר. הציונות מעולם לא הפקידה את גורלה רק בידי שמיים".

"אני מקווה שאין לראש הממשלה רצון להיכנס למשא ומתן כדי להוכיח שאין פרטנר" אמרה לבני. "זה הדבר שהכי קל לעשות אותו אבל הכי לא אחראי לעשות. זה טוב להישרדות אבל רע לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully