וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הפגנות לביטול אפליית הגאים בצבא

יום אחרי שנשיא ארה"ב חזר על הבטחתו לבטל את אפליית ההומואים והלסביות בצבא ארה"ב, הפגינה הקהילה הגאה בוושינגטון בתמיכה לביטול החוק המפלה

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: ענת ברק)

אלפים צעדו היום (ראשון) בוושינגטון במפגן הבעת תמיכה בזכותם של הומואים ולסביות לשרת בצבא ארצות הברית. דגלים בצבעי הקשת ושלטים שקראו לעצור את האפליה מילאו את הבירה האמריקאית בהפגנות בגבעת הקפיטול ומול הבית הלבן.

ההפגנות באו יום אחרי שהנשיא אובמה חזר על הבטחתו מקמפיין הבחירות לבטל את מדיניות האפליה בצבא כלפי הומוסקסואלים ולסביות. בנאומו אתמול לא סיפק אובמה לוח זמנים לביטול החוק.

"אני מיואש ואני גם ממשיך לקוות", אמר פרנקי קארוסו, אחד המפגינים. "אני חושב שצריך לבטל את 'לא נשאל-אל תספר', אבל אני חושב שהוא צריך לבטל את הסילוק של אנשינו בצבא שהם במקרה הומואים או לסביות". קארוסו הוסיף שאובמה "יכול לעשות את זה עכשיו והוא לא עושה זאת. הוא יכול לעצור את זה בזמן שהקונגרס דן בדרכים להעביר את החוק."

הסנאטור הדמוקרטי הבכיר קארל לוין, יו"ר ועדת הכוחות המזויינים בסנאט, אמר היום שהוא צופה שהנשיא אובמה יעמוד במילה שלו לסיים את אפליית ההומואים והלסביות בצבא האמריקאי. אך הוא הוסיף שאובמה צריך לעשות את המהלך בתמיכה של הפטנגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully