וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרו את הוותיקן הצילו את העולם

התשדירים בטלוויזיה על בעיית הרעב בעולם הכניסו את שרה סילברמן לדיכאון, אז כדי לסלק אותם מהטלוויזיה היא פונה לוותיקן בהצעה: מכרו את העיר כדי לממן מזון לכל הרעבים בעולם וזכו בתהילת עולם, ובעיקר, בהרבה זיונים

שרה סילברמן חושבת שהיא מצאה דרך לפתור את בעיית הרעב בעולם: למכור את הוותיקן ולהשתמש בכסף כדי להאכיל את כל הרעבים על כדור הארץ.

באתר וידאו חדש למען המטרה בו מופיע סרטון בכיכובה, שבוודאי יעורר את חמתם של הקתולים, מבטיחה הקומיקאית היהודיה לאפיפיור בנדיקטוס ה-16 שאם הוא ימכור את הוותיקן ויעבור למגדל מפואר עם כל החבר'ה שלו, כדי לקנות אוכל לכל הרעבים, אז ייסלחו לכנסיה על תפקידה במלחמת העולם השנייה .
"תחשבו על זה", אומרת סילברמן בסרטון, "אנחנו צריכים גיבור", ומי יותר מתאים להיות הגיבור שלנו מאשר האפיפיור, הוא כבר לובש גלימה."

אבל הדובדבן שבקצפת, לפי סילברמן, הוא שבזכות המעשה, אנשי הוותיקן ישיגו הרבה זיונים, או מה שמקביל אצלם להרבה זיונים, כי לכמרים הרי אסור לקיים יחסי מין.

סילברמן היא קומיקאית פרובוקטיבית שסרטון בו כיכבה עם מאט דיימון בשנה שעברה, בשם "אני מזיינת את מאט דיימון", היה אחד מהסרטונים הוויראליים של 2008. סילברמן הפיקה את הקליפ במיוחד לכבוד יום ההולדת של בן זוגה ג'ימי קימל, והקרינה אותו במהלך חגיגות השנה החמישית של קימל כמנחה תכנית הלילה שלו. קימל ענה לה עם קליפ משלו: "אני מזיין את בן אפלק."

לקראת הבחירות בארצות הברית פירסמה סילברמן סרטון בו היא קוראת לצעירים יהודים לטוס לפלורידה ולשכנע את הסבים וסבתות שלהם לא לחשוש מהמועמד השחור ברק אובמה ולהצביע עבורו בבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully