וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הטקס בסאונה הפך למלכודת מוות

שני בני אדם נהרגו ו- 19 נוספים נפצעו בעת שהשתתפו בטקס רוחני שהתקיים בתוך "אוהל זיעה" סגור באריזונה. את הטקס ניהל קואצ'ר, שהשתתף בסרט "הסוד"

גבר ואשה נחנקו למוות אמש (שישי) ו- 19 בני אדם נפצעו, לאחר שבילו יותר משעתיים ב"קופסת זיעה" באתר ספא מבודד בסדונה שבאריזונה. למעלה מ- 50 בני אדם נכנסו ל"קופסת הזיעה", מבנה מקורה בצורת כיפה, המכוסה בברזנט ושמיכות. לפי הדיווחים הנפגעים הפסיקו לנשום זמן קצר אחרי שנכנסו למבנה, וכמו כן דווח על בן אדם שסבל מכוויות עקב חום הכבד ששרר במקום.

האנשים הגיעו למקום כדי לקחת חלק בטקס רוחני בהנחיית ג'יימס ארתור ריי, קואצ'ר להצלחה והאיש שכתב את רב המכר "עושר הרמוני: הסוד שביצירת החיים שאתה רוצה". ריי גם השתתף בסרט הרוחני המצליח "הסוד". הוא סירב להגיב למה שאירע במהלך הטקס שלו באריזונה.

אתר הספא "Angel Valley Resort" מפרסם את עצמו כמקום בו אפשר "להתחבר לאנרגיות החזקות של הרוח והאדמה". לפי אתר האינטרנט של המקום הוא מוגדר כ"ארגון דתי ללא מטרות רווח".

מקורו של השימוש ב"אוהלי זיעה" הוא במסורת שבטית קדומה של האינדיאנים האמריקאיים, על פיה הזעה מוגברת מאפשרת להתנקות מדפוסים ורגשות לא רצויים. במסורת האינדיאנית מחממים אבני בזלת בתוך מבנה עגול שעשוי מענפים, ואז שופכים עליהן מים כדי ליצור אדים. ריצ'רד מונרו, חבר השבט האינדיאני המקומי פירה מנסו פואבלו, אמר כי הוא מעולם לא שמע על אוהל זיעה אליו נכנסים יותר מ- 20 אנשים בו זמנית. "אני משתתף בטקסים האלה מגיל 3 ומעולם לא ראיתי אדם שלא מרגיש טוב כתוצאה מהשהייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully