וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה חושב, ברלסקוני מסתבך והדובים אוהבים

השבוע צויינו שמונה שנות מלחמה באפגניסטן, התגלתה טבעת חדשה סביב שבתאי וביפן נערכו לטייפון. ורק סילביו ברלסקוני היה עסוק בהשרדות האישית שלו

חושב על המשך הדרך

שמונה שנים בדיוק אחרי תחילת המלחמה באפגניסטן, ונשיא ארצות הברית ברק אובמה ממשיך לחפש את האסטרטגיה הטובה ביותר לניהול המערכה. השבוע הוא החל לדון בבקשתו של מפקד הכוחות האמריקאים באפגניסטן לתוספת של עד 40,000 כוחות. כיום נמצאים כ-68,000 חיילים אמריקאים באזור, לאחר תוספת של 21,000 בשנת 2009 בהוראת אובמה.

חושבים על המשך החיים

יותר חיילים? פחות חיילים? את תושבי אפגניסטן זה לא כל כך מעניין. שמונה שנות מלחמה הרגילו אותם כבר לחיים בצל מכונת המלחמה האמריקאית.

מסתבך והולך

מצעד המכות שנוחתות על ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני ממשיך. בית המשפט לחוקה באיטליה פסק ביום רביעי שהחוק אותו העביר, ושמונע מבכירים בממשלה לעמוד לדין במהלך כהונתם, אינו חוקי - מה שיסלול את הדרך להעמדתו לדין בפרשיות שחיתות שונות.

שני נשיאים למדינה אחת

תושבי הונדורס מפגינים סמוך לשגרירות ברזיל במדינה, בה מתבצר הנשיא המודח מנואל סלאייה. רוברטו מיצ'לטי, הנשיא הזמני הודיע ביום שני על הסרת מצב החירום שהוכרז במדינה בחודש שעבר. ההודעה על הסרת הצו התקבלה טרם תחילת השיחות בין הנשיא המודח לבין הממשלה הזמנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בוכים על חלב

חקלאים בלגיים משפריצים חלב על שוטרים במהלך הפגנה, כצעד מחאה שנועד להראות כי היצרנים באירופה אינם יכולים להתקיים ממחירי החלב הנמוכים כיום. לטענת היצרנים, הם נאלצים למכור כיום את מוצרי החלב במחצית מערכם ועל כן רבים נקלעו לקשיים כלכליים.

חיים רטובים

סופת הטייפון "קסטנה", גבתה את חייהם של 280 אזרחים בפיליפינים בשבוע שעבר והמשיכה לזרוע הרס וחורבן גם בווייטנאם ובקמבודיה. במנילה, בירת הפיליפינים, החליטו להמשיך בחיים, למרות המים מסביב.

טייפון? זו לא סיבה לא ללכת לעבודה

למרות שהייתה אמורה להיות הסופה החזקה ביותר מזה עשור, סופת הטייפון "מלור" לא ממש ריגשה את תושבי יפן. הסופה גרמה לשטפונות עזים, הרוג אחד ומספר פצועים. לא סיבה מספיק טובה להחמיץ יום עבודה.

דוב נבון

קנוט, דב הקוטב המפורסם בעולם, מתרגל לחייו החדשים עם בת זוגו ג'יאוונה, שהגיעה השבוע במיוחד ממינכן לגן החיות של ברלין. האהבה, לפחות בינתיים, פורחת.

ובנתיים, במקום אחר לגמרי

מדעני נאס"א גילו באמצעות טלסקופ החלל "שפיצר" כי לכוכב הלכת שבתאי יש טבעת נוספת שלא הבחינו בה עד כה. הטבעת דלילה כל כך בחומר שהיה צורך בקרינה תת אדומה כדי לראותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully