וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים קצה חוט: מי ירה במדריך ההישרדות?

400 מתנדבים מכל הארץ מחפשים באזור רמת הגולן אחר ראיות שיוכלו להעיד מה עבר על ניר גור בן ה-60, שנמצא עירום וירוי בראשו ביום חמישי. גור מאושפז עדיין במצב קשה בביה"ח

מאמצים קדחתניים לפתור את תעלומת מדריך ההישרדות ניר גור, שנעלם בין יום שלישי לחמישי בשבוע שעבר ונמצא מחוסר הכרה, חבול, עירום וירוי בראשו במצפה גדות ברמת הגולן. שבעת ילדיו של גור, ובראשם הבן אלון, רתמו היום (ראשון) 400 מתנדבים מכל הארץ, במטרה לחפש אחר ראיות, עדויות וכל קצה חוט שיכול להביא לפתרון התעלומה. גור עדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים רמב"ם בחיפה.

הבן אלון גור, שגייס רבים מחבריו הקרובים, וארגן חמ"ל ליום החיפושים בצומת מחניים, אמר כי הוא אינו מצליח להבין כיצד הגיע אביו למצב קשה זה. גור הוסיף כי שאל את רופאי הבית, שטיפלו באביו לאורך השנים, לגבי אפשרות בה ייכנס האב למצב של שכחה וערפול, אך הם שללו זאת, ולכן חשדו מתגבר לנוכח המצב בו נמצא אביו.

"אנו מחפשים אנשים שאולי ראו את אבא עולה לרכב זר, או אכל אצלם בדוכן כלשהו, אולי שאל אותם משהו", סיפר אלון. "אנו סורקים את האזור בו נמצא בחיפוש אחר התיק הענק ומלא הציוד שלקח עימו ואחר כל קצה חוט אחר שיכול להוביל אותנו לפתרון התעלומה הזו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא מדריך הישרדות, מכיר ויודע כיצד להתנהג בשטח יותר טוב מכל אחד אחר, ולכן המצב אליו נקלע מוזר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלון הוסיף כי "אנו נמצאים ליד מיטת אבא כל יום ומאחלים לשלומו ובריאותו. איננו יודעים אם יזכור משהו משאירע לו בימים בהם היה נעדר, או מה הביא אותו למצב כה חמור. אבא הוא מדריך הישרדות, מכיר ויודע כיצד להתנהג בשטח יותר טוב מכל אחד אחר, ולכן המצב אליו נקלע מוזר ואנו רוצים להגיע לחקר האמת".

אלון ביקש מהמטיילים הרבים הפוקדים את הגליל ואת רמת הגולן בימים אלו לפקוח את עיניהם, שתקווה שימצאו חלק מהציוד שנשא אביו כשיצא מן הבית - תיק כחול שחור גדול, או יזכרו האם ראו אותו בשבוע שעבר באזור הצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully