וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינוק נחטף, הוחזר לאמו ונלקח ע"י המשטרה

מריה גורולה, אימא בת 30 מנאשוויל טנסי, לא האמינה שזה קורה לה. זמן קצר לאחר שהתאחדה עם תינוקה שנחטף, שירותי הרווחה לקחו אותו ואת שלושת ילדיה הנוספים לחזקת המדינה

אם שתינוקה נחטף באיומי סכין ע"י אישה שהתחזתה לסוכנת ממשטרת ההגירה, התאחדה אמש (שבת) מחדש עם תינוקה החטוף. זמן קצר לאחר מכן, מבלי להסביר מדוע, לקחה המדינה לחזקתה אותו ואת שלושת ילדיה הנוספים. משירותי הרווחה בטנסי נמסר כי הילדים נלקחו מסיבות של שמירה על ביטחונם, אך לא פירטו מדוע המדינה סבורה כי הם בסכנה.

גורולה, בת 30, הותקפה בביתה ביום שלישי האחרון, ארבעה ימים בלבד לאחר שילדה את יאיר אנטוני קארילו שנחטף ע"י האישה המתחזה. ביום שישי בערב, נמצא התינוק ע"י המשטרה בבית באוקלהומה, כ- 130 ק"מ דרומית לנאשוויל. משטרת נאשוויל אמרה כי התינוק נמצא כשהוא במצב טוב.

המשטרה עצרה את בעלת הבית, תמי ריני סילאס, בת 39, בחשד לחטיפת התינוק. סילאס אותרה לאחר איכון מכשיר הסלולרי של גורולה, אותו גנבה בעת החטיפה. חברה לחיים של סילאס טען כי הוא היה בהלם מהמעצר ולא חשב שהיא מסוגלת לבצע פשע. הוא אמר שסילאס אמרה לו שהיא מאמצת תינוק מבת דודתה שנאלצה ללכת לכלא, ושהיא נוסעת לטקסס כדי להביא אותו. הוא אסף אותה משדה התעופה בהנטסוויל ביום שלישי כשברשותה תינוק בן יומו.

בשבת אירגנה משטרת נאשוויל פגישה בין גורולה לבין תינוקה החטוף. גורולה הגיעה עם שלושת ילדיה הנוספים בגילאים 9,3 ו-11 להתאחד עם תינוקה מחדש, אלא שאז נלקחו ארבעת ילדיה לחזקת המדינה. משירותי הרווחה בנאשוויל נמסר, כי מסיבות של צנעת הפרט אין אפשרות לדון בפרטים ובסיבות שהביאו ללקיחת הילדים למשמורת. עם זאת, שופט שיבחן את התיק בשבוע הבא, יחליט מתי יוכלו הילדים לשוב לחזקת אימם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully