וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצליינים הנוצרים עולים לרגל לתמוך בישראל

משלחת של 5,000 נוצרים ציונים הגיעה בסוף השבוע לארץ כדי להביע תמיכה בישראל. "חברי המשלחת החליטו לבוא לישראל כדי להביע תמיכה אל מול הביקורת הבינלאומית"

משלחת של 5,000 נוצרים ציונים מ-80 מדינות הגיעה בסוף השבוע לישראל כדי לחגוג בארץ את חג הסוכות. חברי המשלחת מבקשים להביע תמיכה בישראל בתגובה לביקורת הבינלאומית על מבצע "עופרת יצוקה" בדו"ח גולדסטון ובתחקיר שהתפרסם בעיתון השוודי, "אפטונבלדט", בו נטען כי צה"ל הורג פלסטינים ומוציא את איבריהם לצרכי מסחר.

הצליינים ישהו בארץ שמונה ימים, במהלכם ילמדו עליה, יטיילו בה וישתתפו בצעדת ירושלים השנתית, אשר תתקיים ביום שלישי ה-6 באוקטובר. במהלך הצעדה ילבשו רבים מהצליינים חולצות ועליהן הכתובת "ירושלים מאוחדת" כדי להצהיר על התמיכה הנוצרית בירושלים מאוחדת תחת ריבונית ישראלית.

את המשלחת ארגנה "השגרירות הנוצרית הבינלאומית ירושלים", אשר מייצגת מיליוני נוצרים אוהבי ישראל מ-125 מדינות ברחבי העולם. מלקולם הדינג, ראש השגרירות הנוצרית הבינלאומית ירושלים, מסר כי "כל 5,000 חברי המשלחת החליטו לבוא לישראל כדי לחזק את העם היהודי היושב בציון ולומר לו, שהוא אינו לבד. כולנו עומדים לצד מדינת ישראל ומאמינים בזכותה להתקיים בכבוד ובביטחון, בייחוד בימים אלה בהם היא מצויה תחת מסע השמצות בינלאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully