וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנולד שוורצנגר ידאג לזונות בריטניה?

שרה בממשלה הבריטית ביקשה ממושל קליפורניה, ארנולד שוורצנגר, לפעול להורדת אתר אמריקאי שמאפשר לגברים לדרג זונות לונדוניות. "זה לא אמור להיות קשה מידי ל'מחסל'"

שרה בממשלה הבריטית ביקשה ממושל קליפורניה, ארנולד שוורצנגר, לפעול להורדת אתר אמריקאי שמאפשר לגברים לדרג זונות, ביניהן זונות רבות שעובדות בתחומי לונדון. הארייט הרמן, השרה לשיוויון זכויות לנשים בבריטניה, סיפרה בועידת מפלגת הלייבור אליה היא משתייכת כי האתר, "פונטרנט", "מתדלק את הדרישה לזנות, ובכך מבזה את הנשים ושם אותן בסיכון".

הרמן סיפרה כי האתר "מתפתח בצורה מאיימת" מבחינת הניצול והסחר בנשים ומאפשר לאורחיו להשוות את שירותיהן של הזונות באופן דומה להשוואות שניתן לערוך בין מסעדות, בתי מלון או חופשות. "סרסורים שמים נשים למכירה באתר ולקוחות מציעים את הערותיהם לגבי הנשים און-ליין", היא המחישה.

הרמן החליטה לפעול למושל קליפורניה ארנולד שוורצנגר, אשר ממדינתו מופעל האתר, ולדרוש ממנו לפעול להורדתו מהרשת. "ברור שזה לא יהיה כל כך קשה ל"מחסל" לחסל את פונטרנט וזה מה שאני דורשת ממנו לעשות", היא אמרה.

אתר פונטרנט מתאר אתר עצמו כ"קהילה האינטרנטית של הלקוחות הקבועים ושל ספקי שירותים אישיים למבוגרים בבריטניה", ונכתב כי הוא "נוצר על מנת לנתח ולהעביר מידע על זנות בבריטניה".שוורצנגר, יש לציין, עדיין לא הגיב על הדרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully