וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומא מעולם לא שנאו כל כך את ברלוסקוני

עשרות אלפי מפגינים מחו על התערבותו של ר"מ איטליה בחופש של אמצעי התקשורת במדינה. זאת לאחר שהגיש תביעה נגד עיתונים באשמת סיקור מוטה של פרשיית המין בה היה מעורב

AP

(צילום: רויטרס)

כ-300,000 איש הפגינו היום (שבת) ברומא במחאה על התערבותו של ראש הממשלה, סילביו ברלוסקוני, בחופש התקשורת במדינה. לטענת המפגינים, ברלוסקוני מנסה לשלוט בסיקור פרשיית המין בה היה מעורב, שנחשפה במאי האחרון. ברלוסקוני הגיש תביעות בסך כולל של כ-4 מיליון אירו נגד שני עיתונים הנחשבים שמאלנים ונגד עיתונים זרים נוספים, בגין הסיקור שלהם את הפרשה וטען כי מדובר ברכילות בלבד וכי העיתונים הללו הם "אנטי-איטלקיים".

הפגנה נגד ברלוסקוני ברומא. Gregorio Borgia, AP
מפגינים ברומא/AP, Gregorio Borgia

בבעלותו של ברלוסקוני שלושה ערוצי טלוויזיה ומאז תחילת דרכו הפוליטית לפני כ-15 שנה, הוא הואשם בניגוד אינטרסים. לפי מבקריו, בשנים האחרונות, מאז חזר לתפקיד ראש הממשלה בפעם השלישית, פחתה סבלנותו של ברלוסקוני כלפי אמצעי התקשורת והוא פעל להשתיק את כלי התקשורת שביקרו אותו.

המפגינים ברומא קראו להגנת חופש התקשורת. " למרות שיש הרבה עיתונים, אתרי אינטרנט וערוצי טלוויזיה, זה לא אומר שיש חופש", אמר אחד המפגינים. "חופש לא קיים אם עיתונאי לא יכול לכתוב את שעולה על דעתו", הוסיף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הפגנה נגד ברלוסקוני ברומא. Gregorio Borgia, AP
קוראים לחופש התקשורת/AP, Gregorio Borgia

ראש ממשלת איטליה נמצא תחת מתקפה מאז נטען כי הוא נמצא במערכת יחסים עם נערה בת 18 וכי הוא חוגג במסיבות עם נשים צעירות. לאחרונה הכחיש ברלוסקוני כי אי פעם שילם עבור סקס. "מעולם לא שילמתי לאישה. אף פעם לא הבנתי מה הסיפוק אם לא כובשים את ליבה של האישה", אמר.

רק לפני יומיים התארחה אחת הנשים הנמצאות במרכז שערוריית המין בתכנית אירוח וטענה כי ברלוסקוני ידע כי מדובר בשירותי ליווי. תומכיו של ברלוסקוני השתמשו בהופעתה על מנת להוכיח כי הוא מאפשר חופש מידע למרות הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully