וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא לבזבז זמן, להשיב את גלעד עכשיו"

בני נוער רבים צפויים ביום שני להקיף את ירושלים במסע אלונקות שמארגן מטה בני הנוער למען החייל החטוף בחול המועד. "לא נרפה ולא נשקוט עד לחזרתו של גלעד"

רויטרס

מטה בני הנוער למען גלעד שליט מתכנן לערוך ביום שני הקרוב מסע אלונקות סביב ירושלים במטרה ללחוץ על הממשלה לחתום על עסקת שליט. המסע, שיצא מהר הרצל, ייערך תחת הכותרת: "ביבי התחלה טובה, עכשיו סיים את המלאכה".

מסלול המסע צפוי להקיף את ירושלים ולעבור דרך משרדי הממשלה, בנין הכנסת, בית המשפט העליון ומעון ראשם הממשלה. "אנו קוראים שלא לבזבז זמן ולהביא לשחרורו המידי של גלעד. צריך להבין שהשעון דופק וכל יום שחולף הוא משמעותי. ביבי, התחלת טוב, עכשיו סיים את המלאכה, אנחנו מאחוריך ", אמר אחד מראשי מטה בני הנוער אמיר גולדשמיט.

גולדשמיט אמר כי המטה לא יפסיק לפעול עד שחרורו של שליט. "אנו דורשים לפעול באותו הכיוון, נמשיך לפעול - לא נרפה ולא נשקוט עד לחזרתו של גלעד", אמר גולדשמיט. "ראש הממשלה נתניהו הראה כי הוא יכול, עכשיו עליו להמשיך את להחזרתו של גלעד למשפחתו", אמר גולדשמיט וסיכם "הסולידריות והאכפתיות של הנוער והאזרחים לגלעד היא הכוח שלנו כאומה חזקה, בואו נפסיק להתעסק בחגיגות החמאס, נתעסק בכוח שלנו, החוסן החברתי , האכפתיות הלאומית, ואחדות העם".

יו"ר מטה המאבק למען שליט, שמשון ליפמן אמר לוואלה! חדשות כי בנוסף למסע האלונקות מתכנן מטה המאבק שורה של פעילויות נוספות למען גלעד במהלך החג. ביום רביעי צפויה להיערך פעילות עיטור צלחות קרמיקה בהנחיית האמנית זהבה נטר בגן החבל בשהם. ביום שישי מתכננים מאות פעילים להתפרס ב-70 מוקדי בילוי בארץ ולשכנע את המבלים להתפקד לצבא החברים של גלעד. כמו כן במאהל המחאה בירושלים תיערך עצרת מחאה למען שחרורו המהיר של גלעד.

עדכון ראשון: 20:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully