וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרות לגולדסטון: "שתקת על סבל ילדינו"

במכתב ששלח ראש עיריית שדרות דוד בוסקילה לשופט ריצ'ארד גולדסטון, האשים את הוועדה בהתעלמות מהסבל וההרג שנגרמו לתושבי שדרות. "אין כפרה ואין מחילה לדמו של ילד קטן"

התגובות הזועמות בישראל לדו"ח ועדת גולדסטון המאשים את ישראל בביצוע פשעי מלחמה בזמן מבצע "עופרת יצוקה" נמשכות. ראש עיריית שדרות דו בוסקילה מחה בפני השופט ריצ'ארד גולדסטון במכתב אישי ששלח אליו על שתיקתו, לכאורה, במהלך ירי רקטות הקסאם על העיר שדרות. "דמי הילדים שחייהם נגדעו זועקים מן האדמה, אין כפרה ואין מחילה לדמו של ילד קטן אשר נוכחותו הקצרה בעולם עדיין לא לימדה אותו כי יש שנאות ויש מלחמות", כתב בוסקילה במכתבו.

"העולם ואתה בתוכו שתקתם, שתקתם לנוכח גופות ילדינו שתקתם לנוכח עיניהם המפוחדות של ילדינו, שתקתם לנוכח כל אחד מ-8,000 טילי הקסאם שנחתו בעירנו", כתב בוסקילה. "שתיקתכם הייתה מפחידה ומזכירת נשכחות".

עוד כתב בוסקילה שהוא אינו מתעלם מהסבל הפלסטיני. "אני מצר ומצטער על כל ילד פלשתיני שנהרג, אני כואב את הסבל של האזרחים הפלשתינים. אך בל נתעלם מהעובדות-סבלם של בני שדרות וילדיה". בוסקילה הטיל את האחריות לסבל שתי האוכלוסיות על הנהגת חמאס, מכיוון " שתמצית חייהם היא פשע מלחמה ונורמות העולם המערבי אינן חלות עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully