וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכות תש"ע: 150 אלף ישראלים יצאו לטבע

המטיילים ניצלו את מזג האוויר הנוח כדי לבקר באגמון החולה ויערות הכרמל בצפון, בהרי ירושלים וביער להב בדרום. הערב ייפתח פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה

כ-150 אלף ישראלים ניצלו היום (שבת) את מזג האוויר הנעים ובילו את היום הראשון של חג הסוכות בטיולים ברחבי הארץ. משפחות רבות ערכו פיקניקים בחיק הטבע, ואלפי רוכבי אופניים יצאו לרכוב בשבילי היערות והפארקים.

מהקרן הקיימת לישראל נמסר, כי בצפון הארץ ביקרו המטיילים בעיקר באגמון החולה, ביערות הכרמל וביער בירייה. להרי ירושלים הגיעו אלפי מטיילים, בין השאר ליער סטף. בדרום פקדו המטיילים את יער להב. בקק"ל קוראים לציבור לשמור על הניקיון ועל כללי הזהירות באש.

עוזי ברזילי, מנהל חטיבת קהל וקהילה ברשות הטבע והגנים, אמר בתגובה למספר המטיילים הרב: "פשוט כיף להיווכח כל פעם מחדש עד כמה עם ישראל אוהב לטייל. אנחנו ערוכים בכל אתרינו גם להמשך חול המועד, ומציעים לציבור הרחב שלל פסטיבלים ופעילויות מיוחדות, לצד סיורים מיוחדים לכל המשפחה, וגם פעילויות ללא תשלום בשטחים הפתוחים ובאתרים עצמם, והישראלים מוכיחים לנו שהרעב לפעילויות בעלות ערך מוסף קיים. אין לי ספק שעד שמחת תורה עוד נכונה לנו הרבה עבודה, אבל כמו תמיד אנחנו קוראים לכולם לצאת מהבית, כי לטייל יותר זה לדעת יותר."

בתוך כך, הערב ייפתח פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה. השנה חוגג הפסטיבל 25 שנה עם הקרנות בכורה של סרטים ישראלים כמו "בנא", "פובידיליה" ו- "5 שעות מפריז" לצד הקרנות של סרטי איכות מהעולם כמו "לקחת את וודסטוק" של אנג לי שיפתח את הפסטיבל, "מחפשים את אריק" של קן לואץ' ועוד עשרות סרטי תעודה, סטודנטים ואנימציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully