וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל: פוגעים במכללת אריאל ממניע פוליטי

במשרד החוץ הביעו מורת רוח מההחלטה לבטל את השתתפותה של מכללת אריאל בתחרות הבינלאומית לארכיטקטורה. "ההחלטה נובעת ממניעים פוליטיים פסולים"

משרד החוץ הגיב הערב (חמישי) באופן רשמי להחלטת מארגני התחרות הבינלאומית לארכיטקטורה לבטל את השתתפותה של מכללת אריאל בתחרות. מהמשרד נמסר כי " ישראל מביעה מורת רוח ואכזבה מההחלטה".

במשרד מסבירים כי " הפרויקט הוגש למארגני התחרות ע"י מכללת אריאל כבר לפני שנתיים, זכה לאישורם ואף נבחר כאחד הפרויקטים שעולים לשלב הסופי בתחרות. ההחלטה למנוע ממכללת אריאל את המשך ההשתתפות בתחרות בשלב מתקדם זה נובעת ממניעים פוליטיים פסולים".

עוד נמסר כי "ישראל הביעה את מורת רוחה לנוכח החלטה זו בדרגים הגבוהים ביותר, ותמשיך לעשות כן. ההחלטה מפלה וכורכת שיקולים פוליטיים שאינם ממין העניין, מנוגדת לרוח האקדמית ולערכי חופש המחקר ושיתוף פעולה. הדרך לקדם שלום ואחווה אינה עוברת באמצעות חרם על פרויקט תרבותי ומדעי למען איכות סביבה".

לסיכום, מעודדים במשרד החוץ את מכללת אריאל באומרם כי "ישראל מדגישה כי מחקריה של מכללת אריאל תורמים תרומה נכבדה לאיכות הסביבה, בעוד שאלו שדורשים את סילוקה של המכללה מרשימת המשתתפים לא תרמו למטרה אוניברסלית זו מאומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully