וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדונזיה רעדה שוב - 220 בני אדם נהרגו

האי סומטרה הזדעזע בפעם השנייה בתוך 24 שעות. 220 בני אדם לפחות נהרגו ברעידת האדמה שפקדה את האי. ההערכה היא כי מספר ההרוגים בשתי הרעידות עלול להגיע לאלפים

רויטרס

(צילום: רויטרס)

220 בני אדם נהרגו לפנות בוקר (חמישי) ברעש אדמה נוסף שפקד את האי סומטרה שבאינדונזיה. המכון הגיאולוגי האמריקאי דיווח כי רעש האדמה שהורגש באי היה בעוצמה של 6.8 בסולם ריכטר ומוקד הרעש היה בעיר פאדאנג שבאי. עוד דווח כי מוקד הרעש היה ביבשה, בעומק של 25 קילומטרים. על פי ההערכות של גורמי הבריאות באינדונזיה, מספר ההרוגים מהרעש ומהאירוע הקודם שפקד את המדינה עלול להגיע לאלפים.

בעקבות רעש האדמה שפקד אתמול את חופי סומטרה באינדונזיה נהרגו לפחות 400 בני אדם ועלה החשש למאות בני אדם נוספים שנקברו תחת ההריסות. רעש האדמה שהיה בעוצמה של 7.9 בסולם ריכטר הורגש גם במלזיה, תאילנד והודו. ממשלת מלזיה דיווחה כי בשטחה נהרגו לפחות 21 בני אדם, וכי אלפי בני אדם קבורים תחת הריסות הבניינים.

סגן נשיא אינדונזיה, יוסוף קאלה, הודיע כי בעקבות רעש האדמה שפקד אתמול את המדינה נהרגו מאות בני אדם. קאלה הוסיף כי מניין ההרוגים צפוי לעלות כיוון שבניינים רבים קרסו וביניהם גם בתי ספר, חנויות ובתים נוספים. שתי הרעידות שאירעו ביממה האחרונה באינדונזיה מתווספות לרעידת האדמה שהתרחשה שלשום באוקיינוס השקט. מוקדם יותר הוכרזה אזהרת צונאמי באינדונזיה, מלזיה, תאילנד והודו עקב רעידת האדמה, אך אזהרה זו בוטלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully