וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת פדופילים בגרמניה נחשפה - עשרות נעצרו

במבצע משותף של מספר מדינות נחשפה רשת בינלאומית של פדופילים שבסיסה בגרמניה. חברי הרשת התעללו מינית בילדים והעבירו תמונות פורנוגרפיות באינטרנט

המשטרה הגרמנית חשפה היום (רביעי) רשת בינלאומית של פדופילים שהתעללה מינית בילדים והשתמשה באינטרנט כדי להעביר מידע בין חבריה. המשטרה ערכה חיפוש בבתיהם ובמקומות העבודה של 121 חשודים ברחבי גרמניה, עצרה תשעה ממנהיגי הרשת והחרימה 220 מחשבים. במקביל ערכו הרשויות בשוויץ, אוסטריה, ספרד, בולגריה, קנדה וארצות הברית חיפוש בבתיהם של חשודים נוספים ועצרו 22 חשודים.

דובר המשטרה האוסטרית סיפר כי חברי הרשת התעללו בעיקר בילדיהם או בילדים של חברים או בנות זוג. הדובר הוסיף כי חברי הרשת החליפו ביניהם תמונות פורנוגרפיות באמצעות רשת האינטרנט ושם גם שיתפו חברים אחרים בחוויותיהם מהתעללות בילדים. המשטרה האוסטרית סבורה כי יש ככל הנראה מעורבים נוספים בפרשה.

בחודש מרץ האחרון עצרה המשטרה האוסטרית כמעט 200 גברים שהיו מעורבים ברשת של פורנוגרפיית ילדים ביותר מ- 170 מדינות, והחרימה 14,000 מחשבים ששימשו להעברת החומרים. מוקדם יותר השנה העבירה ממשלת גרמניה חוק שמטרתו להקשות על גישה לפורנוגרפיית ילדים באינטרנט ולהחמיר את הענישה עם הפדופילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully