וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקיצוץ בתקציב יביא לפגיעה במאבק בפשע"

השר לבטחון פנים התייחס לקיצוץ בתקציב משרדו, כחלק מהקיצוץ הצפוי בתקציב המדינה. "מדובר במקל בגלגלי המאבק בפשיעה החמורה ובהחזרת תחושת הביטחון האישי"

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', התייחס היום (רביעי) לקיצוץ הצפוי בתקציב המדינה. לדברי אהרונוביץ', "קיצוץ בתקציב המשרד יהווה פגיעה קשה בחוסן הלאומי ובביטחון האישי של כל אזרח ואזרח במדינה.

המשרד לביטחון פנים, על גופיו, משטרת ישראל, שירות בתי הסוהר, הרשות להגנת העדים, הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול, פועלים ללא ליאות על מנת להגן ולהביא לשיפור ביטחונם האישי ותחושת הביטחון של תושבי מדינת ישראל. לנוכח פני המציאות ברור לכל כי יש לחזק את המשרד לביטחון פנים ובכך להעצים את תחושת הביטחון של אזרחי ישראל ולא לפגוע בתקציבו".

בחודשים האחרונים אירעו ברחבי הארץ אירועי אלימות קשים ומעשי רצח שגררו ביקורת על היעדרות של שוטרים ברחובות הערים. בהקשר זה הדגיש השר כי "נוכח הקיצוץ הצפוי, משטרת ישראל תאלץ לסגור יחידות ותחנות ולצמצם את מספר שוטריה. הקיצוץ יפגע באופן ישיר במאבק בפשיעה בכלל ובפשיעה החמורה והמאורגנת בפרט. ובתוך כך ייפגע גם שירות בתי הסוהר ומקומות הכליאה של האסירים הביטחוניים".

לדברי השר, "קיצוץ נוסף בתקציב המשרד יערער את היכולת להקים את הרשות להגנת עדים ולקדם את קליטת העדים כמתוכנן בשנת 2010. הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול תידרש לצמצם את תכניותיה וכמו כן ייפגע גם פרויקט 'עיר ללא אלימות'. אין ספק שקיצוץ נוסף, בנוסף לקיצוצים נוספים שנגזרו על המשרד, מהווה מקל בגלגל במאבק בפשיעה ובהחזרת תחושת הביטחון האישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully