וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רייפמן מפחד מהג'וקים בכלא?

עורכי דינו של רייפמן הגישו בקשה בהולה לבית המשפט בטענה שתנאי המאסר של מרשם הינם "דרקוניים". חבריו היחידים של רייפמן לתא המכונה "הקבר", הם המקקים

עורכי דינו של אלי רייפמן דורון אפיק ושלומי תורגמן, הגישו היום (רביעי) לביהמ"ש העליון בקשה בהולה להעביר את רייפמן למעצר בית עד לדיון בערעור אשר הוקדם ל- 12 באוקטובר 2009. עורכי הדין טוענים כי "שירות בתי הסוהר פירש שלא כהלכה את החלטת בהמ"ש למאסר אזרחי", ו"פעל באופן הנוגד את זכויות היסוד של כל אזרח במדינת ישראל".

עורכי הדין כתבו כי בשל הנסיבות, הם מבקשים בית המשפט לעיין מחדש בהחלטה שלא לעכב את החלטת ביהמ"ש המחוזי ולהמיר את המאסר, במעצר בית בתנאים מגבילים. בבקשה נכתב, כי "בעוד שהחלטת בית המשפט היא לצו אכיפה, בפועל, בהעדר הנחיות מפורטות מביהמ"ש התוצאה היא ענישה דרקונית בתנאי צינוק". ביום שני שעבר נאסר רייפמן והושם באגף האזרחי של כלא מעשיהו.

לאחר פחות מ-24 שעות, בשל מה שהוגדר ע"י שירות בתי הסוהר כהתראות על חייו של רייפמן, הוא הועבר לכלא גבעון בו נכלא בחדר הצינוק המכונה "הקבר", המהלך הזה בוצע לדברי שירות בתי הסוהר על מנת שיוכלו לשמור על חייו.

עוד כתבו עו"ד בבקשתם, כי "ה"חברה" היחידה לה זוכה המערער בלי הגבלה היא חברתם של מקקים בשפע רב. אין אוויר נקי, בתא שוררים תנאי רעש 24 שעות ביממה אשר אינם מאפשרים שינה, והמערער נמצא בפיקוח צמוד של 2 מצלמות ללא כל זכות לפרטיות".

רייפמן הוסיף כי "אני מבקש להדגיש, איני מבכה על תנאי מאסרי מטעמי נוחות – אלא שתנאים אלה אינם מאפשרים לי לפעול בכל צורה שהיא לקידום קיום צווי בהמ"ש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully