וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד "קרקס השמש" כבש גם את החלל

כשהוא עוטה אף אדום המריא מתחנת חלל בקזחסטן מיליארדר קנדי, מייסד להקת "קרקס השמש" הקנדית, לעבר תחנת החלל הבינלאומית,. המטרה הרשמית קידום מסר למען מים נקיים

אסטרונאוט אמריקאי, קוסמונאוט רוסי וליצן קנדי עלו על מעבורת חלל בקזחסטן. זה רק נשמע כמו התחלה של בדיחה לא יותר מדי מצחיקה, אבל זה מה שקרה היום (רביעי) בתחנת השיגור הרוסית בבאיקונור שבקזחסטן. את תפקיד הליצן ממלא המיליארדר הקנדי בן ה-50 גאי לאליברט, ליצן בקרקס ונושף אש בעברו ומייסד "קרקס השמש" הקנדי, שהפך לתייר החלל השביעי במספר.

חברים ובני משפחה צפו בהתרגשות ברקטה שהמריאה לחלל ואז מחאו כפיים, כאשר התברר כי רכב החלל התנתק בהצלחה ונמצא במסלול לקראת הגעתו לתחנת החלל הבינלאומית. הנוכחים התחבקו ואז החלו לשיר את שירו של אלטון ג'ון "רוקט מן". הצוות המריא במעבורת החלל סויוז טמא-16 והוא צפוי לעגון בתחנת החלל הבינלאומית ב-2 באוקטובר וישהה בה 9 ימים. תמורת המסע שילם לאליברט סכום של 35 מיליון דולר והוא מתכוון לנצל את המסע בכדי לשדר ל-14 מדינות מסר על חשיבות הגישה למים נקיים בכדור הארץ.

"הוא רק אמר 'סופר' והיה מאוד שמח", כך תיאר הקוסמונאוט הרוסי וחבר הצוות מקסים סראייב את תגובתו של המילארדר, שהקפיד לעלות לטיסה כשהוא לובש אף אדום, כמיטב מסורת הליצנים, ותלה על האוטובוס בובת אריה אותה קיבל מבתו של סראייב. "זוהי המשימה הפואטית-סוציאלית הראשונה בחלל", אמר לאליברט לפני הטיסה. "אני רציתי שזה יהיה בזמן הנכון ולמען המטרה הנכונה. כעת זהו הזמן הנכון והמטרה ברורה: להגביר את המודעות לסוגיות מים שמשפיעות על האנושות בכדור הארץ", הסביר לאליברט את מטרת הנסיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully