וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם הצום: 2,200 בני אדם נזקקו לטיפול

במהלך צום יום הכיפורים נזקקו כ-2,200 בני אדם ברחבי הארץ לטיפול רפואי. 162 נפצעו במהלך רכיבה על אופניים, בהם שני רוכבים שנפצעו קשה

יום הכיפורים הסתיים ועושה רושם שהכוננות הגבוהה וההערכות המיוחדת עשו את שלהן, יום הכיפורים השנה עבר בשקט יחסי. עיקר ההערכות של המשטרה התמקדה ביישובים מעורבים מחשש לעימותים בין יהודים לערבים וכן מחשש להתלקחות אלימה נוספת בירושלים לאחר שביום שבת נפצעו במהומות קשות 12 שוטרים ו-17 פלסטינים בהר הבית שבעיר העתיקה בירושלים.

2,200 בני אדם טופלו על ידי צוותי מד"א במהלך יום הכיפורים. בתחנות מד"א טופלו 23 בני אדם שחשו ברע או נפצעו, 50 התעלפו בעקבות הצום ו- 16 נזקקו להחייאה. הצוותים אף הוזעקו להעביר 102 יולדות לבתי החולים, כשחמש מהנשים כרעו ללדת בביתם. 162 ילדים נפצעו ונזקקו לעזרה ראשונה עקב פציעות במהלך רכיבה על אופניים.

בין הרוכבים הפצועים , צעיר בן 26 תושב תל אביב שרכב על אופניו ללא קסדה נפל מאופניו ונחבט בראשו בשדרות בן ציון בעיר. הוא פונה לבית החולים איכילוב במצב קשה כשהוא מחוסר הכרה. גבר כבן 39 מרמת גן, שרכב גם כן ללא קסדה, התהפך עם אופניו בצומת עלית, ופונה אף הוא לבית החולים איכילוב במצב קשה עם פגיעות ראש. כמו כן, 38 בני אדם נפצעו ב- 18 תאונות דרכים שארעו ברחבי הארץ לפני כניסת החג.

נמל התעופה בן-גוריון ייפתח לנחיתת טיסות בינלאומיות הערב בשעה 21:30, ולהמראת טיסות בינלאומיות ב-22:30. התנועה בנמל התעופה באילת ובשדות התעופה הפנים-ארציים תתחדש בשעה 21:00. מעברי הגבול היבשתיים עם מצרים וירדן ייפתחו גם הם בשעה-21:00. תנועת האוטובוסים תתחדש החל מהשעה 19:30. תנועת הרכבות של "רכבת ישראל" תתחדש מחר.

  • עוד באותו נושא:
  • יום כיפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully