וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "לעצור ההתנחלויות למען השלום"

יו"ר הרשות הפלסטינית קרא מעל בימת העצרת הכללית של האו"ם להקפאה מיידית של הבנייה בגדה המערבית. לדבריו, "עקשנות ישראל מונעת חידוש של תהליך השלום"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר אמש (שישי) כי הקפאה מוחלטת של ההתנחלויות נדרשת "להצלת תהליך השלום במזרח התיכון". בנאום שנשא מול העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק אמר אבו מאזן כי על הקהילה הבינלאומית ללחוץ על ישראל לעצור את בניית ההתנחלויות "אשר מערערת את הסיכוי להקמת מדינה פלסטינית בעלת רצף טריטוריאלי".

אבו מאזן הודה לנשיא ארצות הברית ברק אובמה על נאומו ביום שלישי האחרון, בו דיבר נגד ההתנחלויות, ואמר כי הפלסטינים "ממשיכים לדבוק בעקרון ההקפאה אשר יכול להציל את תהליך השלום ולפתוח אופקים להצלחתו". לדבריו, "עקשנות ישראל מביאה להתעלמותה מדברים הכרחיים לחידוש תהליך השלום".

יו"ר הרשות קרא לקהילה הבינלאומית ללחוץ על ישראל לשחרר "את 10,000 האסירים והעצירים הפלסטינים הכלואים בה, ולהסיר את המצור הבלתי צודק מעל רצועת עזה". הוא תקף גם את מבצע "עופרת יצוקה" אשר, לטענתו, הוביל להרג אלפי אזרחים ו"הרס חסר תקדים של תשתיות ומבני ציבור".

בתוך כך, עמר מוסה, נשיא הליגה הערבית בה חברות 22 מדינות, אמר שהסירוב הישראלי להקפיא הבנייה בגדה המערבית מוכיח שהיא דוחה את כל הניסיונות לחידוש התהליך המדיני.

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נואם בעצרת הכללית של האו"ם. רויטרס
יו"ר הרשות תקף את מבצע עופרת יצוקה שלדבריו הוביל להרג אלפי אזרחים ו"הרס חסר תקדים של תשתיות ומבני ציבור"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully