וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמהות לרה"מ: "דמו של שליט בראשך"

אמהות הפגינו מול בית רה"מ בירושלים בדרישה לשחרר בהקדם את החייל החטוף. אמו של נחשון וקסמן ז"ל: "תם זמן הדיבורים. על נתניהו להבין שזה יכול היה להיות הבן שלו"

עשרות פעילים מ"מטה הנוער למען גלעד שליט" ומ"פורום האימהות", הפגינו בצהריים (שישי) מול מעון ראש הממשלה בירושלים, בדרישה להשיב הביתה את החייל החטוף גלעד שליט. אסתר וקסמן, אמו של נחשון וקסמן שנחטף בידי חמאס ונרצח בעת ניסיון לחלצו, קראה במהלך ההפגנה לראש הממשלה נתניהו לקבל החלטה לשחרור שליט לפני שיהיה מאוחר מדי. "כל דקה של סבל היא על ראשך", הטיחה וקסמן בנתניהו. "דמו בראשך".

"אני חיה עם גלעד שליט יומם ולילה, הוא כמו הבן שלי", סיפרה אמו של נחשון וקסמן. "ראש הממשלה יושב באו"ם ומדבר, אולם הזמן של המילים תם, זה יכול להיות הבן שלך".

"אני כל כך מצטערת שלא ישבתי מחוץ לדלתו של רבין במשך שישה ימים, 24 שעות ביממה.", הוסיפה וקסמן. "גם לי אמרו לשמור על השקט ושיש דברי מאחורי הקלעים, והנה הוא נרצח. אני חיה עם רגשות אשם שאני לא רוצה שיהיו לאביבה - אז אני מתייצבת פה היום, וכבר הרבה זמן אני אומרת שאני לצד משפחת שליט. הגיע הזמן להחזיר אותו הביתה".

לדברי אמו של נחשון וקסמן, היא עלתה לארץ "עם האתוס שלא מפקירים חייל בשטח. שלחתי שבעה בנים לצבא, אבל ראש הממשלה צריך להבין שלא חיפשו את גלעד שליט ולא את נחשון וקסמן", אמרה וקסמן, "הם חטפו חייל צה"ל שיכול היה להיות כל אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully