וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "לעולם לא ננהל מו"מ עם חמאס"

רה"מ התראיין לרשת פוקס והבהיר כי כל עוד חמאס בשלטון, עזה לא תהיה חלק מהסכם עתידי עם הפלסטינים. הוא חזר על הטענה כי ישראל מוכנה לנהל מו"מ עם הרשות ללא תנאים מוקדמים

"ישראל לעולם לא תחתום על הסכם שלום עם חמאס. עזה לא תהיה חלק מהסכם בינינו לבין הפלסטינים כל עוד חמאס נמצא שם בשלטון. אנחנו לא יכולים לקבל את חמאס כשותף לשיחות". כך אמר היום (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון לרשת "פוקס". נתניהו הדגיש כי אין באפשרות ישראל לשאת ולתת עם ארגון הרוצה בהשמדתה. "על מה נדון איתם? על השיטה בה נושמד?"

נתניהו הביע את שמחתו על קיום הפסגה המשולשת בינו ובין יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן ונשיא ארה"ב ברק אובמה. "כבר חמישה חודשים שאנחנו רוצים לפתוח במשא ומתן ללא תנאים מוקדמים", אמר נתניהו. עם זאת הדגיש נתניהו כי אינו מוכן להקפיא את הבניה בהתנחלויות. "כרבע מליון אזרחים חיים ביהודה ושומרון", אמר. "הם זקוקים לגני ילדים ובתי ספר. הם זקוקים למרפאות. אני חושב שעלינו לנסות לאזן בין צרכיהם לשאיפתנו להתניע מחדש את המשא ומתן".

"היו לנו הרבה שיחות בעבר", הוסיף נתניהו., שהדגיש בדבריו כי למרות חוסר ההצלחה בשיחות עד כה ,לניסיון הרב יש גם יתרונות. "אבו מאזן ואני ניהלנו שיחות במשך שנים רבות. שני הצדדים מנוסים ויודעים כי אחריות גדולה נתונה בידיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully