וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף אחד לא רוצה את אחמדינג'ד וקדאפי

נשיא אירן מתקשה למצוא בניו יורק מלון שיארח כנס שרצה לארגן וכמה מהופעותיו המתוכננות כבר בוטלו. גם לנשיא לוב לא הסכימו לתת מיטה חמה ללילה לעת שהותו בארצות הברית

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד לא מצליח למצוא מלון שיסכים לארח כנס שרצה לערוך לאחר שמלון אחד אחרי השני דחה את בקשתו. רשת החדשות האמריקאית, פוקס ניוז, מדווחת כי המלון "אסאקס האוס" וכן מרכז בשם "גותהאם הול" ביטלו הופעות מתוכננות שלו בהם. זאת לאחר שהקבוצה "מאוחדים נגד אירן" וקבוצות נוספות מחו נגד ההופעות המתוכננות שלו במקומות אלה.

גם נשיא לוב, מועמר קדאפי, נתקל בקשיים בביקורו בניו יורק. הנשיא התקשה במציאת מקום לינה בעודו בעיר לרגל ועידת האו"ם. בתחילה רצה ללון באוהל שתכנן להקים בסנטרל פארק, אך בקשה זו נדחתה על ידי עיריית ניו יורק. לאחר מכן החליט ללון באחוזה בניו ג'רזי השייכת למשלחת הלובית, אך גם בקשה זו נדחתה. גם מלון פייר דחה את בקשתו ללון בו. לבסוף הוחלט כי קדאפי ילון בבניין המשלחת הלובית.

קדאפי משתתף לראשונה בעצרת השנתית של הארגון העולמי. הוא החליט דווקא השנה לכבדה בנוכחותו כדי לחזק את מעמד ארצו, שחברה במועצת הביטחון ושדיפלומט מטעמה נבחר לכהונת נשיא העצרת הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully