וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסה להריון וגילתה שהעובר לא שלה

זוג מארצות הברית התקשה להיכנס להריון ועבר הליך של הפריה חוץ גופית. לחרדתו גילה כי לרחמה של האישה הוחזר עובר של זוג אחר. השניים החליטו ללדת את התינוק ולמסורו להוריו

קרוליין ושון סאבאג' רצו להביא ילד נוסף לעולם והתקשו להיכנס להריון. הם עברו הליך של הפריה חוץ גופית, אך לאחר מכן גילו לחרדתם כי העובר שהוחזר לרחמה של קרוליין הוא עובר של זוג אחר. למרות הקושי, החליטו להמשיך בהריון, ללדת את התינוק ולמסור אותו להוריו הביולוגים.

בראיון לרשת החדשות האמריקאית CNN, אמר שון סאבאג' כי קיבל את שתי ההודעות האחת כי ההפריה החוץ גופית הצליחה, והשנייה כי העובר שהושתל ברחמה של אשתו הוא עובר של זוג אחר, ביחד. "זה היה הלם מוחלט", אמר.

"הייתי בבית כששמעתי את החדשות", אמרה קרוליין סאבאג'. "החדשות הגיעו לשון בטעות. הרופא חשב שהוא מתקשר אלי, אך התקשר לסלולארי של שון. שון הגיע הבייתה וסיפר לי. לא יכולתי בכלל להבין את מה שהוא אומר. אני יודעת שדיי צעקתי עליו ושאלתי אותו אם הוא צוחק. ברור שלפי שפת הגוף שלו הוא לא צחק כלל".

"החלטנו שנמשיך בהריון תוך דקות מקבלת ההודעה", אמר שון סאבאג'. "לפי הערכים שלנו לא הייתה שום אופציה אחרת. הגענו להחלטה הזו ללא היסוס. חלק מהדברים שהיינו צריכים להתמודד איתם לאחר מכן היו מאוד קשים, אך לקחנו את זה צעד צעד".

הזוג לא קיבל הסבר מניח את הדעת לטעות שבעטיה עובר של זוג אחר הושתל ברחמה של קרוליין. "לאחר שקיבלנו את החדשות, נתקנו כל קשר עם המרפאה בה בוצעה ההפריה החוץ גופית".

קרוליין נמצאת כרגע בשבוע ה-35 להריונה. התינוק יוולד בניתוח קיסרי ויאוחד עם הוריו הביולוגיים לאחר מכן. הוריו של התינוק אינם תושבי ארצות הברית והזוג סאבאג' מביע תקווה שיספיק להגיע לבית החולים בזמן. לאחר הלידה, קרוליין ושון יתנו להורים הביולוגים של התינוק להחליט על מידת הקשר בין התינוק לבין הזוג שעזר להביאו לעולם. "ככל שאנו מתקרבים ללידה, אנו מנסים לראות במצב הזה כמתנה למשפחה השנייה", אמרה קרוליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully