וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הכיר ילדים ברשת וביקש שיתפשטו

בכתב האישום שהוגש נגד דניאל טוויטו מערד, נטען כי הוא הכיר קטינים ברשת האינטרנט וביקש מהם לבצע מעשים מגונים תוך שהוא צופה בהם. הנאשם התחזה לבן גילם של הקטינים

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד דניאל טוויטו, בן 27 מערד, בגין עבירות פדופיליה. כתב האישום הוגש בעקבות חקירה של מפלג עבירות מחשב ביחידת להב 433, שחשפה דפוס פעולה של התעסקות בפדופיליה, החל מיצירת הקשר ועד לתקיפה המינית. כתב האישום מייחס לטוויטו עבירות של מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14, הטרדה, חדירה למחשב לשם ביצוע עבירה אחרת, שיבוש פעולת מחשב, קבלת דבר בתחבולה והפרת הוראה חוקית.

החקירה בנושא החלה בחודש יולי האחרון, בעקבות פנייה של אם שטענה כי בנה בן ה-8, משוחח עם פדופיל ברשת האינטרנט. מחשבי הבית נבדקו על ידי שוטרי המפלג בפיקודו של סגן ניצב איציק שופן, ונמצא כי יש חשד לכאורה שהקטין אכן משוחח עם פדופיל. מהחקירה עלה כי הפדופיל עמו שוחח הילד מתחבר לרשת על ידי שימוש במנויי האינטרנט של אזרחים תמימים, המתגוררים בסמיכות זה לזה, בעיר ערד. במהלך החקירה התברר כי באזור מתגורר סטודנט העונה לשם דניאל טוויטו, שנגדו מתנהלים בבית המשפט שני תיקים, בגין מעשה מגונה בקטין והטרדת קטין.

בתחילת החודש נעצר טוויטו על ידי המפלג לחקירת פשעי מחשב ובחיפוש שנערך בביתו נתפסו בביתו מחשבים, חומרת מחשב, התקן לניטור רשתות אלחוטיות ועוד. מהחקירה עלה כי מאז שנת 2008, מנהל טוויטו על פי החשד שיחות סקס עם קטינים בני 8-11 ברשת האינטרנט, תוך שהוא מתחזה לבן גילם וקורא לעצמו בכינויים שונים: "גולי", "גל", "גוליגל". התוכנות בהן עשה החשוד שימוש, הופעלו תוך שהוא צופה בילדים במצלמה שיש ברשותם. במהלך שיחות אלו ביקש טוויטו מהילדים להתפשט ולבצע בגופם מעשים מגונים שונים, תוך שהוא צופה בהם.

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully