וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד מאיים: "נחתוך את ידי תוקפינו"

נשיא אירן נאם במהלך מצעד צבאי בטהרן והבהיר: "אין כוח בעולם המסוגל לתקוף אותנו, משום שהיום אנו חזקים מאי פעם"

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד אמר היום (שלישי) במהלך מצעד צבאי לציון יום השנה לפתיחת מלחמת אירן-עירק בטהרן, כי ארצו "תחתוך את ידי כל מי שינסה לתקוף אותה, לפני שיספיקו ללחוץ על ההדק". נאומו של נשיא אירן הועבר בשידור חי בטלוויזיה.

"אין כוח בעולם המסוגל לתקוף אותנו, משום שהיום אנו חזקים מאי פעם", הוסיף אחמדינג'ד. לדבריו, שורש כל הסכסוכים באזור הוא הנוכחות של צבאות זרים.


אתמול אמר אחמדינג'ד כי הוא גאה בכך שהצליח להכעיס את כלי התקשורת בארה"ב שמוחים על ביקורו הצפוי השבוע באו"ם ועל כך שהוא אמור לשאת נאום בפני משתתפי העצרת הכללית. אחמדינג'ד צוטט בסוכנות הידיעות האירנית הרשמית אירנ"א באמרו כי "הכעסת הרוצחים המקצועיים (ישראל וארה"ב) בעולם היא מקור לגאווה עבורנו".

סגן שר החוץ דני אילון הגיב אתמול לפרסומים לפיהם במהלך פגישה בין נשיא המדינה שמעון פרס לבין נשיא רוסיה דמיטרי מדוודב, התחייב פרס שישראל לא תתקוף את מתקני הגרעין באירן. לדברי איילון, ישראל לא ויתרה על שום אופציה מול אירן, כולל האופציה הצבאית. בנוגע לשאלת "רויטרס" האם ההתחייבות של פרס שעליה סיפר מדוודב, היא הבטחה רשמית של ישראל, ענה איילון, כי "אין התחייבות שלא נתקוף. עם כל הכבוד לנשיא רוסיה, אני לא חושב שהוא מוסמך לדבר בשמה של ישראל ואין לנו שום כוונה להוריד אופציות מהשולחן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully