וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה מזגזגת: "נציב טילים סמוך לפולין"

האם רוסיה עשתה תרגיל לארה"ב? לאחר הדיווחים לפיהם רוסיה תיישר קו עם החלטת ארה"ב ולא תציב טילים סמוך לפולין, הודיע הרמטכ"ל הרוסי: "לא נתקבלה כל החלטה כזאת"

רמטכ"ל צבא רוסיה, ניקולאי מקרוב, אמר היום (שני) כי רוסיה לא חזרה בה מכוונתה להציב טילי "איסקנדר" סמוך לפולין. בימים האחרונים דווח כי מוסקבה תבטל את התוכנית, בעקבות החלטת ארה"ב לסגת מתוכניתה לפרוש מערכת נגד טילים במזרח אירופה.

כשנשאל הגנרל הרוסי אודות הדיווחים, השיב כי "לא נתקבלה כל החלטה כזאת. זוהי החלטה פוליטית שצריכה להתקבל על ידי הנשיא. האמריקאים לא וויתרו על המערכת נגד טילים שלהם, הם פשוט החליפו אותה במערכת שתוצב בים", אמר מקרוב.

בשבת דווח כי רוסיה ביטלה את תוכניתה להציב את סוללות הטילים סמוך לפולין. לדברי סגן שר ההגנה הרוסי ולדימיר פופובקין, החלטת אובמה לבטל את המערכת האמריקאית שהכעיסה את הרוסים, הפכה ל"מיותרת" את התוכנית הרוסית להציב טילי קרקע-קרקע לטווח קצר בקלינינגרד . בראיון לתחנת רדיו במוסקבה אמר אז פופובקין, כי "השכל הישר גבר על השאפתנות. באופן טבעי, אנחנו נבטל את הצעדים שרוסיה תכננה לנקוט בתגובה, כמו הצבת טילי איסקנדר באזור קליניגרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully