וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לטיול בחג? אל תשכחו מטרייה

דווקא ביום השני של השנה החדשה, אותו מנצלים רבים לטיולים ברחבי הארץ, צפויים לרדת גשמים מצפון הארץ ועד צפון הנגב. ההתחממות תגיע ביום שלישי

אם תכננתם לצאת היום (ראשון) לטיול משפחתי לכבוד יומה השני של השנה החדשה, כדאי שתשקלו זאת פעם נוספת. גשם צפוי לרדת מצפון הארץ ועד צפון הנגב במשך היום, ואף עלול לגרום לשיטפונות באזור מדבר יהודה והנגב.

הטמפרטורות החזויות במהלך היום הן 23-27 בתל אביב, 17-25 בירושלים, 23-31 בטבריה, 16-27 ברמת הגולן, 23-29 בחיפה, 22-29 בבאר שבע ו-25-35 באילת. מהשירות המטאורולוגי הישראלי נמסר כי הרחצה בחופי הים התיכון מסוכנת במיוחד במהלך הימים הקרובים.

אגף התנועה של משטרת ישראל קרא לנהגים בדרכים להיזהר מהכבישים החלקים במיוחד לאחר היורה. בבקשה יוצאת דופן, ביקשה המשטרה מהנופשים בצפון להתחיל את חזרתם למרכז הארץ כבר בשעות הצהרים, בניסיון להקל על עומסי התנועה הצפויים בכבישי הארץ.

אז כדאי להוציא את בגדי החורף? לא ממש. בימים הקרובים מזג האוויר צפוי להיעשות סתווי אף יותר. מחר צפוי לרדת גשם מדי פעם בצפון הארץ ובמרכזה, אך הוא ייחלש במהלך היום וייפסק בערב. ביום שלישי תחול התבהרות עם עליה קלה בטמפרטורות, אך ביום רביעי צפויה להירשם התקררות קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully