וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצב שצעד מבלגיה לבריטניה

על גופו של צב שצעד בכביש מהיר בלונדון השבוע, נמצא שבב אלקטרוני תוצרת בלגיה. הצב נקרא "פריוויי" (אוטוסטרדה) על שם המקום בו נמצא

לא ברור מהיכן החל צב, שנמצא השבוע ליד לונדון, את מסעו, אך מסע זה הסתיים כאשר נהג אסף אותו באמצע כביש מהיר דרומית ללונדון. על גופו של הצב נמצא שבב אלקטרוני, אך שבב זה אינו מכיל מידע ולכן לא ניתן לדעת מהיכן הוא הגיע. השבב הוא מסוג שבדרך כלל נעשה בו שימוש באמריקה, אך הוא מיוצר בבלגיה ולכן ככל הנראה הצב הגיע מבלגיה או אמריקה.

הצב, שנקרא על ידי האיש שהצליו "פריוויי" (כביש מהיר), נמצא הולך לאיטו על כביש מהיר המקיף את לונדון. האיש שאסף את הצב, ג'ון פורמבי, סיפר ל- CNN כי בתחילה חשב שיש סלע או פסולת באמצע הכביש, אך כשהתקרב ראה שזה זז והבין שמדובר בצב. פורמבי עצר בשולי הכביש ורץ לקחת את החיה. "כשרצתי בחזרה הגיעו מספר מכוניות לעברו של הצב", סיפר פרומבי. "כשבע או שמונה מכוניות עברו לידו ושתיים עברו ממש מעליו".

"הצב לא נראה מופתע", אמר פורמבי. "הוא פשוט נראה מאוד נחוש להגיע לאן שרצה ללכת". פרומבי לקח את הצב לוטרינר אשר ניסה לאתר את המקום ממנו הגיע בעזרת השבב שעליו, אך ללא הצלחה. כעת הם מקווים שהשבב יוכל לפחות לעזור להם למצוא את הוטרינר שהשתיל את השבב האלקטרוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully