וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהרג מתכנן הפיגועים בבאלי

בדיקות די אן אי הוכיחו סופית כי נורדין מוחמד טופ, אחד מבכירי הטרוריסטים בדרום מזרח אסיה, נהרג במהלך חילופי אש עם כוחות הביטחון האינדונזים ביום חמישי

סופו של הטרוריסט מספר אחת בדרום מזרח אסיה: תוצאות בדיקות די אן אי שהתקבלו היום (שבת) הוכיחו סופית כי נורדין מוחמד טופ, אחד מבכירי הטרוריסטים בדרום מזרח אסיה, נהרג במהלך חילופי אש עם כוחות הביטחון האינדונזים לפני מספר ימים. כך נמסר מהמשטרה המקומית. טופ נחשב למבוקש הבכיר ביותר בדרום מזרח אסיה, מאז סומן כאחראי לפיגועים באי באלי, בהם נהרגו 222 בני אדם. הוא הצליח להימלט מרשויות החוק במהלך שבע השנים האחרונות.

טופ, מנהיג פלג בארגון הג'מעה איסלמיאה המסונף לאל קאעדה, עמד מאחורי הפיגועים בבאלי, והיה מעורב גם בפיצוצים בשני בתי מלון יוקרתיים בבירת אינדונזיה, ג'קארטה, בחודש יולי השנה. שבעה בני אדם נהרגו בפיגועים האלה, בהם שישה זרים.

טופ נהרג ביום חמישי במהלך פשיטה של יחידות מיוחדות למלחמה בטרור על ביתו הסודי. הכוחות. פשטו על הבית לאחר מצור ממושך של תשע שעות. בתום המבצע, נמצאה גופתו של טופ בין ההרוגים במקום. במקום אותרו מצבורי נשק ,רימונים, ושמונה שקים של חומר נפץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully