וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגוני נפגעי הטרור מסכן החבילה לשליט

חבילה המיועדת לשליט הועברה לפלסטינים בעוד הם העבירו חבילות המיועדות לאסירים. אולם ארגון אלמגור מטרפד את העברת החבילות לאסירי חמאס

שי מכלוף

(צילום:שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

נעם שליט ואנשי מטה המאבק למען החייל החטוף גלעד שליט הגיעו הבוקר (חמישי) למחסום ארז והעבירו לידי הפלסטינים חבילה המיועדת לחייל החטוף. מנגד העבירו הפלסטינים לאנשי המטה חבילות המיועדות להגיע לאסירים פלסטיניים המוחזקים בישראל.

אמש פנה ארגון נפגעי הטרור אלמגור לנציב שב"ס וביקש שלא לאפשר להעביר את חבילות השי לאסירי חמאס ממשפחותיהם. באלמגור אומרים שייפנו לבג"ץ באם לא ייענו. "בעוד נפגעי הטרור דורשים את הפסקת אספקת החבילות, לא סביר שהשב"ס ישתף פעולה עם מסע תעמולה עם משפחות החמאס", אמרו בארגון.

גם מהצד הפלסטיני לא ברור עם החבילה של שליט תגיע ליעדה. בכיר בחמאס אמר כי הוא מסופק אם חמאס יסכים להעביר לשליט את חבילת החג ששלחו לו הוריו, מחשש שישראל תנסה להחביא בה אמצעים טכנולוגיים לאיתור שליט. סגן השר לענייני אסירים בממשלת חמאס ברצועת עזה, מוחמד אל-כתרי, אמר לערוץ טלוויזיה אירני כי "אין ספק שהדבר מסוכן מאוד, בעיקר משום שישראל עושה שימוש באמצעים הטכנולוגים החדישים ביותר כדי לאתר את שליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully