וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אב אוסטרלי אנס את בתו במשך 30 שנה

האב החל לאנוס את בתו כשהייתה בת 11, מאז הספיקה ללדת לו 4 ילדים, כולם בעלי מומים ואחד מהם אף מת. משפטו של האב ייפתח בחודש נובמבר, הוא מואשם באונס ואיומים

גבר אוסטרלי בשנות ה-60 לחייו הואשם בהטרדה מינית של בתו במשך 30 שנה, מאז שהייתה בת 11, כך חשפה היום (חמישי) התקשורת המקומית. במהלך השנים ילדה הבת ארבעה ילדים לאביה, כולם נולדו כבעלי מומים ואחד מהם אף מת. המקרה המחריד התרחש במדינת ויקטוריה שבדרום אוסטרליה.

ראש השירותים הקהילתיים במדינת ויקטוריה, ליסה נוויל, אמרה כי ההאשמות נגד הגבר, מזעזעות. "מדובר בהתעללות שנמשכה 30 שנים", אמרה נוויל, "נחקור את המקרה לעומק". משטרת ויקטוריה סירבה להגיב לעת עתה בנושא.

עיתון מקומי דיווח כי כתב אישום נגד האיש, שזהותו לא נחשפה, הוגש כבר בחודש פברואר לאחר שבתו פנתה למשטרה, שלוש שנים לאחר פנייתה הראשונה לרשויות, אז ביקשה שלא ינקטו בצעדים נגד האב מחשש לביטחונה.

החשוד במעשה הכחיש תחילה את המיוחס לו, אך בדיקות די.אן.איי. הוכיחו כי הוא אביהם של הילדים, נמסר בעיתון. הבת ושלושת ילדיה מוחזקים כעת תחת השגחה. משפטו של האב צפוי להיפתח בחודש נובמבר, הוא מואשם בין היתר באונס ובאיומים על חיי בתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully