וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוהל חתך את שק האשכים, התינוק נפצע קשה

במהלך חגיגת ברית המילה ביבנה, קרע המוהל את שק האשכים של התינוק. התינוק הובהל במכוניתו של המוהל לבית החולים קפלן, ונותח באופן מיידי

תינוק בן שבוע נפצע אמש (שלישי) באורח קשה בברית מילה שנערכה בבית משפחתו ביבנה. התינוק הובהל לבית החולים קפלן ברחובות כששק האשכים שלו קרוע והוא מדמם. אסמרה מולה, אמו של התינוק, סיפרה כי כאשר "המוהל החל בתהליך הברית, לפתע ראינו דם רב והוא אמר בבהלה שצריך דחוף לנסוע לבית החולים". התינוק הובהל במכוניתו של המוהל לחדר מיון הילדים בבית החולים, ונותח באופן מיידי. מצבו התייצב ולא נצפית סכנה לחייו.

דוקטור חני אוליבסטון, רופאה במחלקת הילדים של בית החולים, סיפרה כי צוות רפואי מתחום האורולוגיה ניתח את התינוק בהצלחה. "לשמחתנו", אמרה, "התינוק לא נזקק לעירוי דם". אוליברסטון אמרה כי זהו מקרה יותר חמור מבחינת גודל החתך ממקרים דומים בעבר.

לדברי מנהלת יחידת אשפוז פעוטות בבית החולים קפלן, דוקטור לבנה סיני, ההורים חייבים להיות ערניים לאחר ברית המילה, לפתוח את החיתול ולבדוק כי אין דימום. "אסור להסס לפנות לחדר מיון ילדים בבית החולים מכיוון שכל דימום אצל תינוקות יכול להכניס אותם לשוק במהירות גדולה ואף לסכן חיים", היא הסבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully