וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרח מהזיכרון: השטיח בת"א הושק ללא פרחים

היום, באיחור של יממה, ייפרש בכיכר רבין שטיח הפרחים העצום, שהעניקה עיריית בריסל לתל אביב לרגל שנת המאה להיווסדה. אתמול התקיים טקס ההשקה לשטיח בלי השטיח

באיחור של יממה, ייפרש הבוקר (רביעי) בכיכר רבין שטיח הפרחים העצום, שהעניקה עיריית בריסל לעיר תל אביב לרגל שנת המאה להיווסדה. השטיח, המורכב מ-500 אלף פרחים, היה אמור להיפרש כבר אתמול בבוקר, אבל שרשרת של עיכובים מנעה את הגעתם של הפרחים במועד המתוכנן.

עבודות ההקמה של השטיח החלו כבר ביום ראשון, כאשר מרבדי דשא הונחו בכיכר בהתאם לדוגמא, שעיצב האמן עדי יקותיאלי. הפרחים עצמם היו אמורים להגיע אתמול בבוקר בטיסה מבלגיה, אלא שעקב תקלה במטוס חל עיכוב בהגעתם והם הגיעו בטיסה שיצאה רק בשעות אחר הצהריים.

בעיריית תל אביב תכננו שהקמת השטיח תחל בשעות הערב ולכן לא שינו את המועד של טקס ההשקה, בו השתתף גם ראש עיריית בריסל. אלא שאז הסתבר שהפרחים ממשיכים להתעכב - הפעם בנמל התעופה בן גוריון בשל בדיקות שעורך משרד החקלאות. כך נאלצו, המארגנים לערוך את טקס השקת השטיח ללא שטיח.

לבסוף הגיעו הפרחים הבוקר לכיכר רבין ומיד החלו העבודות להקמת השטיח. בעיריית תל אביב מעריכים כי עבודות ההקמה יסתיימו בשעה 12:00 ומזמינים את הציבור לבוא ולבקר בו ביומיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully