וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרקוזי: "ברור שאירן מייצרת נשק גרעיני"

נשיא צרפת ניקולא סרקוזי אמר כי סוכניות הביטחון של מדינתו בטוחות שאירן מנסה לייצר נשק גרעיני. לדבריו אין לאפשר לאירן להשיג את מבוקשה מפני שזו מאיימת על ישראל

"לכל סוכנויות המודיעין שלנו ברור כי אירן מפתחת נשק גרעיני", כך אמר הלילה (רביעי) נשיא צרפת ניקולא סרקוזי בפגישה עם מחוקקים שמרנים בארצו. סרקוזי הדגיש כי אין לאפשר לאירן להשיג נשק גרעיני מפני שהיא מהווה איום על ישראל. "לעולם לא אלחץ יד לאדם שרוצה למחות את ישראל מהמפה", אמר סרקוזי בהתייחסו לנשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד.

ראש הסוכנות האירנית לענייני הגרעין, עלי אכבר סלאחי, אמר אמש במהלך השיחות עם הנהלת הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) כי ארצו תהיה מוכנה לדון בצעדים של שיתוף פעולה עם פקחי האו"ם. הסוכנות לא מסרה את תגובתה לעסקה שאמורה לעלות בקנה אחד עם הפשרה הדיפלומטית המתוכננת בין אירן למערב.

מועצת הביטחון עתידה להתכנס בתחילת אוקטובר ולפתוח בדיונים עם אירן סביב תכנית הגרעין שלה. שלשום אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בוועדת החוץ והביטחון כי "זהו הזמן להחריף את הסנקציות על אירן. אם לא עכשיו אימתי, סנקציות חריפות יכולות להיות אפקטיביות". נתניהו הוסיף ואמר כי הוא "חש שהאירופים בעד החרפת הסנקציות במיוחד בריטניה, צרפת וגרמניה, זאת לאור ניסיונות ההתחמקות של אירן ממתן דין וחשבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully