וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אלטון ג'ון הומו מדי בשביל לאמץ ילד?

הזמר המפורסם התאהב ביתום חולה איידס באוקראינה, אבל השלטונות לא מוכנים לתת לאדם מבוגר שאינו נשוי לאמץ תינוק. ובבריטניה זועמים על כך שאינו מאמץ תינוק בריטי

סר אלטון ג'ון החליט שהוא רוצה לאמץ חתום אוקראיני, אך ככל הנראה גם שמו לא יאפשר זאת. בכירים אוקראינים אמרו היום (שני) שלזמר המפורסם לא יתאפשר לאמץ את הילד ששבה ליבו, שכן הוא "מבוגר מדי ולא נשוי".

על אף שלזמר ההומוסקסואל בן ה-62 בן זוג צעיר וידוע בציבור, דיוויד פורניש, בממשל האוקראיני לא חושבים שזה מספיק כדי להתחיל בהליך האימוץ. ביום שבת האחרון אמר ג'ון כי התאהב בילד, לב בן השנה וחודשיים החולה באיידס, במהלך סיור בבית יתומים באוקראינה.

אך כוונתו האצילית של הסיר הבריטי הצליחה להרגיז לא רק את האוקראינים, אלא גם אזרחים בריטים רבים. הארגון הבריטי לאימוץ ואומנה אמר כי "נראה שסיר אלטון ג'ון לא חשב על ההשלכות של האימוץ". לדבריהם, "כמובן שאנחנו מעודדים כמה שיותר אנשים לשקול את אפשרות האימוץ, אך עליהם לחפש קרוב יותר לבית בבריטניה. בכל שנה יש כאלף ילדים לא מוצאים משפחה מאמצת – על הזמר לחשוב גם על כך".

בעיתון ה"דיילי מירור" נכתב כי גורמים נוספים בתחום אימוץ הילדים בממלכה הבריטית זעמו על הפרסום. לדברי אנה פוושוונג, בכירה בארגון הצדקה "EveyChild", "אימוץ על ילדי ידוענים יכול לגרום ליותר נזק מאשר תועלת". לטענתה, מחקר בריטי שנערך באוקראינה הראה שאמהות רבות בוחרות לשלוח את ילדיהם לבתי יתומים בתקווה שיאומצו על ידי ידוענים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully