וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי המדינה יחלקו כבוד אחרון לאסף רמון

בהלוויתו של סרן אסף רמון צפויים להשתתף נשיא המדינה, ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל. אזרחים רבים הגיעו לבית משפחת רמון להשתתף בצערה של המשפחה. "הרגשתי כאילו קיבלתי אגרוף בבטן עם היוודע הבשורה על מותו של אסף"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: עידן גוראל)

סרן אסף רמון ייקבר היום בשעה 16:00 לצד אביו אילן בבית העלמין בנהלל. בטקס הלוויה צפויים להשתתף בכירי המדינה ביניהם נשיא המדינה שמעון פרס, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון אהוד ברק, הרמטכ"ל רב אלוף גבי אשכנזי ואישים רבים נוספים.

מאז נודע על מותו של סרן רמון בהתרסקות מטוס במהלך אימון בדרום, ירד אבל כבד על משפחת רמון למודת הסבל ואזרחים רבים הגיעו לבית המשפחה כדי להשתתף בצערם. בכירים רבים ביקרו אתמול בערב בביתה של רונה רמון ברמת חן בניסיון להביא מעט נחמה לאלמנה שהפכה אתמול גם לאם שכולה.

"הרגשתי כאילו קיבלתי אגרוף בבטן עם היוודע הבשורה על מותו של אסף", אמר היום שר הביטחון אהוד ברק בראיון בקול ישראל. גם בכנסת ציינו את האירוע הטרגי: ועדת החוץ והביטחון של הכנסת פתחה את ישיבתה בדקת דומייה לזכרו של רמון.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר בפתח הישיבה כי "אנו נוהגים לומר 'סהדי במרומים', אבל מן המרומים נפלו שני הגיבורים ארצה, במרכבות האש. אילן ואסף רמון, אב ובנו, מבטאים את היפה שבעמנו. זה יום של אבל לאומי, אני לא חושב שיש הרבה ימים כאלה שמאחדים את הלבבות. הלוואי שהייתי יכול לחשוב על משהו שיחזק את רונה וילדיה שעוברים ייסורי גיהינום".

הנשיא שמעון פרס ספד אמש לרמון ואמר כי "מה שפקד אותנו היום זה יותר מאסון, זהו שבר. בחלומותינו הגרועים ביותר לא יכולנו להעלות על הדעת דבר קורע לב שכזה". פרס הוסיף כי "כמשפחה, אילן ואסף הוצבו כסמל לכל הגדול שבהיסטוריה היהודית ולכל הנועז שבמדינת היהודים".

הרמטכ"ל, רב אלוף גבי אשכנזי, פרסם אמש הודעה מיוחדת בעקבות מותו של רמון בהתרסקות לפיה "בעין דומעת, יחד עם מפקדי וחיילי צה"ל ובית ישראל כולו, קיבלתי את הבשורה המרה על נפילתו של סרן אסף רמון. אסף הלך בשבילי הנורמות, הערכים והחתירה למצוינות שסלל אביו. לבנו עם רונה, האישה המופלאה הזו ועם המשפחה. זהו לדאבון הלב חלק ממחיר חיינו בארץ האהובה הזו".

בחיל האוויר מתחזקת הבוקר הסברה כי בלק-אאוט או ורטיגו בהם לקה אסף רמון במהלך הטיסה הובילו להתרסקות מטוסו בדרום הר חברון. באזור ההתרסקות נמצאו גם שרידי מצנחו של רמון, אך נראה שמדובר במצנח שלא נעשה בו שימוש, עדות המרמזת שרמון לא ניסה למלט עצמו מהמטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully