וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אמרו בעולם על התרסקות אסף רמון?

בתקשורת העולמית הרבו לעסוק במותו של אסף רמון. לוס אנג'לס טיימס: "ישראל חזתה אתמול במערכה השניה של טרגדיה מזוויעה"

כלי תקשורת רבים בעולם סיקרו את התרסקות מטוסו של אסף רמון."ישראל חזתה אתמול במערכה השניה של טרגדיה מזוויעה", נכתב ב"לוס אנג'לס טיימס" שסיקר את הסיפוא בהרחבה., "כשהתרסקות מטוס הרגה את בנו הטייס של האסטרונאוט הישראלי הראשון. כלי התקשורת שידרו תגובות רגשיות של מנהיגי המדינה, וכמה מגישים לבשו שחור. רמון נחשב לטייס מעולה. מותו של כל חייל מעורר אבל משותף במדינה הקטנה, אבל המקרה הזה היה יוצא דופן", סיכמו בלוס אנג'לס טיימס.

ב-"ניו יורק טיימס", בחרו לדווח על מות רמון בהקשר לביקורו של השליח האמריקאי ג'ורג' מיטשל בישראל. "ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ביקש לדחות את הפגישה עם מיטשל כדי לאפשר לו להשתתף בהלוויית רמון. ישראל שקעה באבל לאחר מותו של טיס הקרב הצעיר, בנו של הישראלי הראשון בחלל אילן רמון, שנהרג באסון המעבורת קולומביה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה-"ניו יורק טיימס" דיווח על מות רמון בהקשר לביקורו של השליח מיטשל/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בערוצי הטלוויזיה האמריקאים סיקרו את האסון. "אסף רמון, בנו של איש צוות מעבורת קולומביה, מת בהתרסקות מטוס", דיווחו ברשת CNN האמריקאית. "בנו של האסטרונאוט המנוח רמון נהרג בהתרסקות F-16" נכתב בכותרת הלקונית של אתר המתחרים מרשת פוקס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיווח של רשת החדשות האמריקאית CNN על מותו של אסף רמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיבור לאומי

בנו של גיבור ישראלי נהרג בתאונת מטוס", ציינו ב- BBC הבריטי. "בנו של האסטרונאוט הישראלי היחיד נהרג בתאונת מטוס. אילן רמון- שהיה טייס קרב בעצמו- נחשב גיבור לאומי בישראל וכלי התקשורת במדינה שינו את לוח שהשידורים כדי לדווח על מות בנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
BBC מדווח על מותו של רמון בכותרות של חדשות המזרח התיכון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואילו באירלנד, סיפרו על 'הטרגדיה הישראלית': "אסף רמון סיים את קורס הטייס שלו לפני מספר חודשים כשהתקשורת מלווה בקדחתנות את הקריירה של בנו הבכור של האסטרונאוט הראשון- והיחיד- של ישראל. השידורים הרגילים הופסקו", כתבו הקולגות מה"אייריש טיימס".

וברשת אל ג'זירה הערבית, עסקים כרגיל: "מטוס ה f-16 של אסף רמון היה במהלך אימון שגרתי מעל השטחים הכבושים כשהתרסק", דווח ברשת הערבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדיווח של רשת אל ג'זירה על התרסקות המטוס של אסף רמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully