וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: "מודה לכולם על ההתעניינות במצבי"

נשיא המדינה אינו נח לרגע, ולמרות ההתמוטטות אתמול נפגש עם השליח האמריקאי למזרח התיכון. מיטשל העביר לפרס איחולי החלמה מהירה מהנשיא אובמה

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר עריכה:גדי וינסטוק)

"אני מודה לכולם על ההתעניינות במצבי". כך אמר אחר הצהריים (ראשון) נשיא המדינה שמעון פרס, שמיהר לשוב לפעילות מלאה אף שהתמוטט אתמול ואיבד את הכרתו למשך מספר שניות. פרס הביע את תודתו לציבור בפתח פגישה בבית הנשיא בירושלים עם ג'ורג' מיטשל, שליח הממשל האמריקאי למזרח התיכון.

השליח מיטשל מסר לפרס איחולי החלמה מהירה מנשיא ארצות הברית ברק אובמה וממזכירת המדינה הילרי קלינטון. "מטרת ביקורי לנסות לפתור את המחלוקות שנותרו ולסיים הדיונים עד סוף החודש כדי לעבור לשלב הבא", הוסיף מיטשל. שר החוץ, אביגדור ליברמן, נפגש גם הוא היום עם השליח האמריקאי. השניים דנו בתהליך השלום ובהמשך הבנייה בהתנחלויות.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר בישיבת הממשלה לתקרית בה התעלף אמש פרס, בארוע בתל אביב. "יחד עם כל עם ישראל שמעתי אמש בדאגה שנשיא המדינה חש שלא בטוב", אמר נתניהו. "התקשרתי אליו מיד ואיחלתי לו בשמי, בשם רעייתי ובשם עם ישראל את תקוותינו שירגיש טוב". נתניהו סיפר ששוחח עימו שוב הבוקר, "לא ניתן לעצור את שמעון", הוסיף ראש הממשלה. "ביקשתי ממנו שייפגש רק עם מיטשל ושחוץ מזה ינוח קצת, כי ישנה דאגה אמיתית מצד כל האזרחים לנשיאנו".

השרים ניצלו את ישיבת הממשלה לשלוח איחולי החלמה לנשיא. סילבן שלום, השר לפיתוח אזורי, איחל "אני בטוח שהוא ימשיך להוביל את עם ישראל בתפקידו כנשיא ואני מקווה שהשנה החדשה תביא אותו להמשיך לפעול במרץ למען עם ישראל". שר החינוך, גדעון סער אמר שהוא משוכנע כי פרס ישוב לאיתנו כבר היום. "כולנו מכירים את נמרצותו, אני מאחל לו בריאות טובה ושנה טובה", אמר סער. גם מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, טלפן הבוקר לנשיא, דרש בשלומו ואיחל לו רפואה שלמה.

הנשיא פרס שוחרר הבוקר מבית החולים שיבא בתל השומר ועשה את דרכו לבית הנשיא בירושלים. כל הבדיקות שנעשו הלילה והבוקר נמצאו תקינות לחלוטין. באישור הרופאים הוא חזר לפעילות מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully