וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הממשלה ייפגש היום עם נשיא מצרים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ייפגש היום בקהיר עם נשיא מצרים. לפי פרסום של העיתון "א- שרק אל- אווסט" נתניהו ומובארק ידונו בתהליך השלום, בעסקת שליט וביחסי ישראל ומצרים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ייצא היום (ראשון) לקהיר ויוועד עם נשיא מצרים, חוסני מובארק. אל נתניהו יתלווה השר אלי ישי . זו תהיה הפגישה השנייה של ראש הממשלה עם מובארק מאז שנבחר נתניהו.

בתוך כך תגיע היום גם משלחת בראשות ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל לקהיר במטרה לדון עם בכירי המודיעין המצרי בחידוש שיחות הפיוס עם פתח ובעסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. המשלחת צפויה להיפגש עם בכירי המודיעין המצרי ובראשם ראש המודיעין עומאר סלימאן.

אתמול דיווח העיתון "א-שרק אל- אווסט", המתפרסם בלונדון, כי ישראל ומצרים נמצאות על סף גיבוש הבנות הנוגעות להתפתחויות בתהליך השלום בין ישראל לפלסטינים ולעסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. העיתון דיווח, מפי מקורות ישראלים ומצרים בקהיר, כי הבנות אלו יביאו להכרזה על החלטות חדשות, שייחשפו לאחר פגישתו של ראש הממשלה עם נשיא מצרים בקהיר.

בהתייחסם לפגישה הצפויה ביניהם אמרו המקורות כי השניים צפויים לדון בשורה של נושאים, שבראשם תהליך השלום, עסקת שליט ויחסי ישראל-מצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully