וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בתאונת אופנוע בהרצליה

האופנוע עליו רכבו השניים התנגש במעקה הבטיחות. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותם של השניים

שני בני אדם, שרכבו על אופנוע, נהרגו הבוקר (שישי) בתאונת דרכים שאירעה סמוך למחלף הסירה בהרצליה. התאונה התרחשה כאשר האופנוע עליו רכבו השניים התנגש במעקה הבטיחות. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותם של שני הרוכבים.

שני הרוכבים הם גבר ואישה בשנות ה-20 לחייהם, אשר עברו סמוך למחלף הסירה מדרום לצפון. הנהג איבד את השליטה על האופנוע זמן קצר לאחר שעברו את מחלף הסירה והתנגש בעוצמה רבה במעקה הבטיחות.

אתמול נהרג רוכב אופנוע בכביש 60 סמוך לשער בנימין שבשומרון. התאונה אירעה לאחר שפלסטיני שגנב מכונית ניסה להימלט ממחסום משטרתי והתנגש באופנוע התנגשות חזיתית. הנהג הבחין בניידת של קצין משטרה והחל לברוח תוך כדי נהיגה פראית. הוא ביצע פרסה, שכתוצאה ממנה פגע ברוכב האופנוע והרג אותו. הדורס, תושב רמאללה בן 20, נתפס ונעצר.

רוכב אופנוע נוסף נפצע אתמול באורח בינוני לאחר שנפגע ממשאית באזור יער הקופים סמוך לכפר דניאל. הוא פונה לבית החולים תל השומר על ידי צוות מד"א איילון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully