וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה הרימה כוסית, מופז נעדר מהאירוע

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני נשאה היום דברים בטקס הרמת כוסית לכבוד ראש השנה. "ניצחנו את הבחירות ואת הניצחון הזה אף אחד לא ייקח מאיתנו"

"סיעת קדימה היא הסיעה הטובה ביותר, לטעמי, שהייתה בכנסת ישראל אי פעם", כך אמרה הערב (חמישי) יו"ר האופוזיציה ציפי לבני בדברים שנשאה בטקס הרמת כוסית לראש השנה שנערך בבית מפלגת קדימה בפתח תקווה. לבני חזרה והצדיקה בנאומה את ההחלטה לא להיכנס לממשלת נתניהו ולהישאר באופוזיציה. "ניצחנו את הבחירות ואת הניצחון הזה אף אחד לא ייקח מאיתנו או מציבור המצביעים", אמרה לבני. ח"כ שאול מופז נעדר מהאירוע. מדוברות קדימה נמסר שהוא מבקר משפחות שכולות בצפון.

"דמיינו לעצמכם מה היינו צריכים לעבור, במה היינו צריכים לתמוך אם היינו מצטרפים לממשלה הזו. היינו צריכים להצביע בעד ממשלה של 40 שרים, כי הרי גם אנחנו היינו חלק ממנה, להצביע בעד הסכמים קואליציוניים וועדת הכספים הצביעה רק אתמול ואישרה סכומי עתק בהקשר זה. היינו צריכים להצביע בניגוד לאמונותינו בשלל תחומים כי אנו הרי מיעוט בממשלה", הסבירה לבני. "היתה מחשבה שאולי אנו יכולים לשנות משהו מבפנים", אמרה לבני "אבל הלכתי עם מה שנכון לעם ישראל", סיכמה.

לבני סיכמה את דבריה והודתה לחברי מפלגתה. "אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם. זו מפלגה עם ידידות וחברות אמיתית. אני רוצה לקוות בשביל המדינה כולה שיקרה מה שצריך לקרות. אנחנו מצידנו נמשיך לשמור על התקווה ובבוא העת ניישם אותה"!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully